| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| contestatie la executare - organul de solutionare investit prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A183
OG92/03A184 | |
29 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
11 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
| dacã în raport de data începerii controlului vamal, diferenţele suplimentare de obligaţii vamale calculate în sarcina societăţii sunt prescrise |
| |
4 |
|
| debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |
4 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
5 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
4 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
97 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
5 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
1 |
|
| fara materii |
| |
1 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
1 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
3 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| masura de diminuarea pierderii fiscale sub 3 milioane lei |
| |
3 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
25 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
8 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
14 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
9 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
4 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
26 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| TVA |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
534 |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| |
1409 |
| NEAMT |
| |