| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
3 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| masura de diminuarea pierderii fiscale sub 3 milioane lei |
| |
3 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
25 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
8 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
14 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
9 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
4 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
26 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| accesorii aferente TVA inscrisa in facturi fiscale emise ulterior efectuarii livrarii bunurilor |
| |
2 |
|
| aferenta activitatii specific autorizate efectuate de liber profesionisti |
| |
2 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
3 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
1 |
|
| aferenta schimbului de bunuri cu servicii |
| |
4 |
|
| aferenta serviciilor de inchiriere |
| |
1 |
|
| aferenta subventiilor incasate pentru diferente de pret |
| |
1 |
|
| ajustarea bazei de impozitare pentru TVA inscrisa in facturile emise de o societate aflata in procedura de reorganizare judiciara si faliment |
| |
1 |
|
| ajustarea taxei pe valoarea adăugată în condiţiile în care societatea nu a optat pentru taxarea operaţiunilor de închiriere |
| |
1 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| ajustarea TVA aferenta unei investitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
6 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| aplicarea regimului special de taxa pe valoarea adaugata pentru bunuri second -hand achizitionate din interiorul Comunitatii si livrate in tara. |
| |
2 |
|
| aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
| |
1 |
|
| ccolectarea tva aferenta lipsurilor in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta diferentei de venituri impozabile nefacturata |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
1 |
|
| colectata aferenta prestari servicii facturate si stornate ulterior, fara a se justifica operatiunea de stornare |
| |
1 |
|
| colectata pentru marfuri constatate lipsa in gestiune faptic dar existente scriptic in evidenta contabila a societatii |
| |
4 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au stabilit in mod corect TVA suplimentara datorata, in conditiile in care au constatat diferente intre taxa pe valoarea adaugata stabilita de societate conform evidentei contabile, respectiv in balante contabile si in registrul jurnal, si taxa pe valoarea adaugata declarata de societate, conform deconturilor de TVA, iar societatea a procedat la corectarea decontului de taxa pe valoarea adaugata pentru perioada supusa inspectiei fiscale |
| |