| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
3 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| masura de diminuarea pierderii fiscale sub 3 milioane lei |
| |
3 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
25 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
8 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
14 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
9 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
4 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
26 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| TVA |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
13 |
|
| |
42 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
28 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
2 |
|
| accizarea importurilor de tutun taiat pentru tigari in functie de destinatia marfii importate |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A201
LG86/06A223
OG92/03A119
OG92/03A120
OG92/03A210 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul A.N.V | REG CEE 2913/92A201
OG92/03A119
OG92/03A120 | |
1 |
|
| aferenta neincheierii regimului vamal sub care au fost plasate marfuri care au facut obiectul unui regim de tranzit |
| |
1 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
3 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| daca pentru tutunul importat de societate se datorau accize in vama , in conditiile In care din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta destinatia tutunului importat , respectiv daca acesta a fost introdus intr-un antrepozit fiscal sau daca a fost comercializat ca atare, in starea in care a fost importat |
| |
1 |
|
| daca se poate mentine incheierea din oficiu a regimului de admitere temporara pe numele societatii fn conditiile in care titulari ai regimului sunt utilizatori, iar din instrumentarea spetei de catre organele vamale nu rezulta motivele pentru care documentele de regularizare nu au fost emise pe numele titularului regimului |
| |
3 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la |
| |
2 |
|
| daca societatea poate beneficia de scutirea parţială de drepturi de import prin luarea în considerare a costului operaţiei de transformare ca bază a valorii drepturilor, prevazuta la art. 591 din Regulamentul (CEE) nr.2454/1993 a Comisiei din 2 iulie 1993 privind dispoziţii de aplicare a reglementării (CEE) nr. 2913/92 a Consiliului de stabilire a Codului vamal Comunitar, in conditiile in care din actele aflate la dosar nu rezulta ca in perioada verificata societatea ar fi formulat la organul vamal cereri in acest sens sau ar fi solicitat modificarea pozitiei 16 din autorizatiile de perfectionare pasiva |
| |
3 |
|
| dacă obligaţiile vamale suplimentare stabilite în sarcina societăţii sunt legal datorate în condiţiile în care în urma reanalizării probelor prelevate, autoritatea vamală a stabilit că încadrările declarate de societate la momentul punerii mărfurilor în liberă circulaţie sunt corecte |
| |
1 |
|
| dreptul organelor vamale de a stabili diferenta de tva in vama la controlul ulterior pentru declaratii vamale de import inregistrate in perioada 01.01-14.04.2007 |
| |