| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| intreruperea termenului de prescriptie |
| |
3 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
1 |
|
| masura de diminuarea pierderii fiscale sub 3 milioane lei |
| |
3 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
25 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
8 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
14 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
9 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
4 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
26 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| TVA |
| |
3 |
| |
448 |
| ILFOV |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
116 |
|
| |
2 |
|
| Accize |
| |
13 |
|
| |
42 |
|
| Contributii sociale |
| |
99 |
|
| |
12 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
372 |
|
| |
143 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calculul impozitului pe profit in conditiile in care nu s-a analizat rezultatul financiar contabil al anului precedent |
| |
5 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
38 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
44 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
9 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
2 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala si a Deciziei de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestate |
| |
6 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale |
| |