| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| prescriptie |
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
8 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
14 |
|
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
9 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
4 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
4 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
26 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
25 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
158 |
|
| |
8 |
|
| Contributii sociale |
| |
71 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
2 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
11 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momenul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| facilitati la importul de bunuri destinate aportului in natura la capitalul osocial al societatii comerciale |
| |
3 |
|
| facilitati vamale la importul de bunuri introduse in tara de societatile de leasing |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |