| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| contributia angajatorilor la varsaminte de la persoane juridice pentru persoane cu handicap nemcadrate stabilita suplimentar |
| |
1 |
|
| contributia la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale aferente veniturilor de natura salariala obtinute urmare unor hotarari judecatoresti |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributii calculate pentru sume platite angajatilor in strainatate cu titlu de diurna sau/si indemnizatii de detasare care se incadreaza in categoria veniturilor din salarii in conditiile in care criteriul in baza caruia au fost acordate il reprezinta productivitatea muncii |
| |
1 |
|
| contributii datorate pentru indemnizatiile platite membrilor consiliilor de administratie care sunt si salariati ai societatii |
| |
153 |
|
| Datorie vamala |
| |
3 |
|
| |
90 |
|
| Impozit pe profit |
| |
72 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
463 |
|
| |
25 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
184 |
|
| |
3 |
| IL |
| |
448 |
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
25 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
158 |
|
| |
8 |
|
| Contributii sociale |
| |
71 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
2 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
11 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momenul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| facilitati la importul de bunuri destinate aportului in natura la capitalul osocial al societatii comerciale |
| |
3 |
|
| facilitati vamale la importul de bunuri introduse in tara de societatile de leasing |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
4 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
1 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |
31 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
6 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate care au beneficiat de exonerare de la plata TVA in vama in baza unor certificate |
| |