| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
4 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
4 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| prescriptia dreptului organelor fiscale de a calccula accesorii aferente obligatiilor pentru care societatea a solicitat aplicarea facilitatilor |
| |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
7 |
|
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
4 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
4 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
9 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| |
22 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
85 |
|
| |
1 |
| IS |
| |
1804 |
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
606 |
| |
1365 |
| SIBIU |
| |
134 |
|
| |
16 |
|
| Accize |
| |
121 |
|
| |
12 |
|
| Contributii sociale |
| |
82 |
|
| |
2 |
|
| anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
12 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
4 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
8 |
|
| |
11 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
2 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
29 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |