| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
7 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
3 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
4 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii fiscale in conditiile in care contestatoarea invoca faptul ca dreptul organelor de inspectie fiscala de a stabili impozite si taxe este prescris |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
4 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
9 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
22 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
85 |
|
| TVA |
| |
1 |
| |
1804 |
| MARAMURES |
| |
534 |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| |
1409 |
| NEAMT |
| |
334 |
|
| |
4 |
|
| Accize |
| |
249 |
|
| |
34 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
54 |
|
| Datorie vamala |
| |
5 |
|
| |
57 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| acoperirea pierderilor din rezervele legale |
| |
1 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
2 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| dacă sunt deductibile la calculul profitului impozabil cheltuielile cu achiziţiile efectuate, în condiţiile în care la data efectuării achiziţiilor furnizorul era declarat contribuabil inactiv |
| |
3 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor cu prestari servicii pentru care nu rezulta necesitatea prestarii acestora si daca au fost efectiv prestate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor privind bunurile de natura stocurilor constatate lipsa din gestiune si neimputabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu serviciile |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | CFA11
CFA21
CFA145
LG82R/91
OG92R/03 | |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor aferente autoturismelor folosite de angajatii cu functii de conducere |
| |
2 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor aferente unor operatiuni a cerei natura nu a fost analizata |
| |
4 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor ce nu au corespondent in venituri |
| |
2 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu achizitii de marfuri pentru care nu exista documente justificative |
| |