| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| accesorii calculate fara sa se analizeze data exigibilitatii tva |
| |
1 |
|
| accesorii calculate intre data nasterii datoriei vamale si data platii obligatiei vamale |
| |
1 |
|
| accesorii calculate perioada cuprinsa intre data actului de inspectie fiscala prin care a fost individualizat debitul principal si data stingerii acestuia |
| |
5 |
|
| accesorii CAS,CASS, fond somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
2 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
3 |
|
| accesorii pentru debite neachitate la termen |
| |
16 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
2 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
13 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
1 |
|
| aferente unor debite declarate de contribuabil |
| |
43 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| calculat eronat |
| |
3 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
1 |
|
| obligarea societatii la restituirea subventiei neutilizate |
| |
2 |
|
| |
13 |
|
| Alte Categorii |
| |
42 |
|
| |
99 |
|
| Datorie vamala |
| |
12 |
|
| |
372 |
|
| Impozit pe profit |
| |
143 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| calculul impozitului pe profit in conditiile in care nu s-a analizat rezultatul financiar contabil al anului precedent |
| |
5 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
38 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
44 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit in conditiile in care sunt aferente realizari de venituri |
| |
4 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reintregit veniturile impozabile, prin reincadrarea operatiunilor in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
9 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
2 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala si a Deciziei de impunere privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestate |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A141
LG571/03A134
LG571/03A137
LG571/03A19
LG571/03A21
LG571/03A24
OG92/03A119
OG92/03A120 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A19
LG571/03A53
LG19/00A18
OG82/98A8
OG92/03A119
OG92/03A120 | |
6 |
|
| daca societatea datoreaza impozit pe profit si tva in conditile in care din documente rezulta erori in stabilirea bazei de impunere |
| |
1 |
|
| dacă au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale |
| |
1 |
|
| dacă cheltuielile costurilor globale sunt deductibile fiscal în condiţiile în care contestatoarea nu justifică cu documente necesitatea prestării serviciilor şi nu face dovada că acestea au fost efectiv prestate şi că au fost efectuate în scopul realizării venituril |
| |
2 |
|
| dacă cheltuielile cu prestări servicii sunt deductibile la calculul impozitul pe profit |
| |
3 |
|
| dacă cheltuielile sunt deductible la calculul profitului impozabil |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au calculat în sarcina societăţii majorări de întârziere aferente impozitului pe profit |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au considerat nedeductibile cheltuielile cu achiziţia mărfurilor de la furnizorii în condiţiile în care societăţile furnizoare nu funcţionează la sediul declarat, nu au depus declaraţii de impozite şi taxe, neputându-se verifica astfel realitatea şi legalitatea operaţiunilor |
| |
4 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au constatat că sunt nedeductibile la calculul profitului impozabil cheltuielile în condiţiile în care din documentele anexate la dosarul cauzei nu rezultă situaţia de fapt |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au dispus reverificarea impozitului pe profit şi a taxei pe valoarea adăugată |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au impozitat cota parte din profitul brut reinvestit, în condiţiile în care din documentele anexate la dosarul cauzei nu rezultă situaţia de fapt |
| |
1 |
|
| dacă o cheltuială este deductibilă la calculul profitului impozabil şi implicit al impozitului pe profit, în condiţiile în care organele de inspecţie nu au analizat toate documentele prezentate de societate |
| |
2 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală în mod legal, au stabilit impozit pe profit suplimentar de plată şi accesorii aferente, în condiţiile în care societatea a efectuat tranzacţii comerciale cu doi contribuabili declaraţi inactivi prin ordin al preşedintelui ANAF |
| |
1 |
|
| dacă organele de soluţionare se pot pronunţa asupra legalităţii şi temeiniciei stabilirii acestui impozit în sarcina societăţii în condiţiile în care din instrumentarea speţei nu rezultă situaţia de fapt care a condus la stabilirea diferenţelor contestate |
| |