| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
12 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
1 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
3 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
3 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
2 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| neconcordanta intre sumele mentionate in RIF si cele stabilite prin D.I. |
| |
8 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
5 |
|
| |
22 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
2 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
2 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
8 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| Redeventa miniera |
| |
60 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
663 |
|
| TVA |
| |
5 |
|
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
25 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
158 |
|
| |
8 |
|
| Contributii sociale |
| |
71 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
2 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
11 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momenul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| facilitati la importul de bunuri destinate aportului in natura la capitalul osocial al societatii comerciale |
| |
3 |
|
| facilitati vamale la importul de bunuri introduse in tara de societatile de leasing |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
4 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
1 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |