| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| conflict negativ de competenta |
| |
8 |
|
| consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
7 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
54 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
1 |
|
| |
7 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unui act emis in procedura de executare silita |
| |
1 |
|
| contestatie la executare - organul de solutionare investit prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila |
| |
30 |
|
| |
6 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
12 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
1 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
3 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
3 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
2 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| neconcordanta intre sumele mentionate in RIF si cele stabilite prin D.I. |
| |
8 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
5 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
22 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
2 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
2 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
8 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
3 |
|
| |
60 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
663 |
|
| |
5 |
|
| Zone defavorizate |
| |
534 |
| |
42 |
|
| Accesorii |
| |
3 |
|
| |
7 |
|
| Alte Categorii |
| |
26 |
|
| |
6 |
|
| accesorii CAS, CASS, fond de somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
1 |
|
| accesorii impozit pe salarii - modul de calcul |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de reprezentantii in Consiliul de administratie (care sunt si angajati ai societatii) |
| |
1 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
2 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - cine are obligatia de a face dovada refuzului de a angaja persoane cu handicap |
| |
4 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |