|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
  | legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
2 |
|
   | legalitatea întocmirii actului de control contestat în condiţiile în care societatea a mai fost supusă unui control vamal ulterior |
|  |
1 |
|
  | legalitatea si temeinicia retragerii regimului tarifar preferential acordat pentru importul de marfuri efectuat in conditiile in care urmare controlului “a posteriori” initiat de autoritatea vamala romana cu privire la originea marfurilor importate s-a stabilit ca acestea nu pot fi considerate originare din comunitate |
| |
1 |
|
   | legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
|  |
1 |
|
  | neindeplinire a conditiilor de acordare a facilitatilor vamale in baza Legii nr.133/1999 pentru importul de bunuri destinate dezvotarii activitatii proprii de productie si servicii |
| |
2 |
|
   | obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
|  |
1 |
|
  | regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
1 |
|
   | regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
|  |
12 |
|
  | retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
   | schimbarea destinatiei bunurilor importate care au beneficiat de exonerare de la plata TVA in vama in baza unor certificate |
|  |
5 |
|
  | schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de plata taxelor vamale, in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.102/1999 privind protectia speciala a persoanelor cu handicap |
| |
9 |
|
   | stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
|  |
12 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
372 |
|
|  |
166 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
1 |
|
   | aplicarea normelor de venit |
|  |
2 |
|
  | cauza supusă soluţionării o reprezintă legalitatea calculării de accesorii aferente impozitului pe venituri din salarii datorat |
| |
1 |
|
   | contributii aferente primelor de natura salariala |
|  |
1 |
|
  | dacă societatea poate acorda salariaţilor deducerea personală la calculul impozitului pe venit, în condiţiile în care aceştia nu au prezentat documentele justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare. |
| |
3 |
|
|  |
10 |
|
  | deductibilitatea cheltuielilor |
| |
2 |
|
   | deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
|  |
9 |
|
  | determinarea venitului net din cedarea folosintei bunurilor |
| |
3 |
|
   | impozit pe venituri din salarii, contributii aferente-obligatia societatii de a declara la organele fiscale, in termenele legale impozitele si contributiile inregistrate in evidenta contabila |
|  |
1 |
|
  | impozitarea veniturilor de natura primelor salariale |
| |
3 |
|
   | impozitul pe venitul microintreprinderilor (mod de calcul) |
|  |
1 |
|
  | impozitul pe veniturile de natura salariala obtinute in urma hotararii judecatoresti |
| |
18 |
|
   | impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare |
|  |
70 |
|
  | impunerea la norma de venit sau in sistem real |
| |
2 |
|
   | impunerea veniturilor realizate in strainatate de persoane fizice |
|  |
1 |
|
  | legalitatea calculării de accesorii aferente impozitului pe venituri din salarii |
| |
5 |
|
|  |
1 |
|
  | obligatia calcularii, retinerii si virarii impozitului pe veniturile din salarii si contributiilor sociale aferente revine persoanelor juridice care au calitate de angajator |
| |
1 |
|
   | scutirea de impozit a veniturilor obtinute in baza Legii nr.335/2001 |
|  |
2 |
|
  | stabilire din oficiu |
| |
4 |
|
   | stabilirea venitului net din activitati independente |
|  |
1 |
|
  | venit impozabil stabilit prin proces verbal |
| |
23 |
|
   | venit impozabil stabilit suplimentar |
|  |
1 |
|
  | venituri nedeclarate |
| |
1 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
250 |
|
 | Procedura |
| |
3 |
|
|  |
60 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
663 |
|
|  |
5 |
|
 | Zone defavorizate |
| |