| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor privind mărfurile achiziţionate de la un contribuabil inactiv |
| |
1 |
|
| deductibilitatea la calculul impozitului pe profit a cheltuielilor înregistrate în contabilitate, care nu au la bază un document justificativ, potrivit legii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea unor cheltuieli ce nu au la baza documente justificative potrivit legii |
| |
1 |
|
| estimarea impozitului pe profit aferent facturilor lipsa |
| |
1 |
|
| impozitarea surplusului din reevaluarea imobilizarilor corporale |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din transferul dreptului de proprietate al cladirilor |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor pentru care nu s-a intocmit factura fiscala |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor realizate de contribuabili care desfasoara activitati de natura barurilor de noapte, a cluburilor de noapte, a discotecilor si cazinourilor |
| |
6 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in cazul aplicarii anumitor scutiri |
| |
1 |
|
| modul de calcul al impozitului pe profit in conditiile in care ulterior organele de inspectie fiscala au constatat ca acesta s-a calculat eronat |
| |
1 |
|
| platitori de impozit pe profit ca urmare a neindeplinirii conditiilor pentru a fi microintreprindere |
| |
2 |
|
| recuperarea pierderii fiscale |
| |
1 |
|
| repunerea la plata a impozitului pe profit declarat de societate ca scutit in baza facilitatilor prevazute de lege |
| |
1 |
|
| stabilirea impozitului pe profit de plata in conditiile in care din raportul de inspectie fiscala nu rezulta cu claritate baza impozabila |
| |
1 |
|
| tratamentul fiscal al contractelor de leasing |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| virarea la buget a varsamintelor din profitul net |
| |
166 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
250 |
|
| |
3 |
|
| Redeventa miniera |
| |
60 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
663 |
|
| TVA |
| |
5 |
|
| |
534 |
| MEHEDINTI |
| |
3 |
| Ministerul Finantelor Publice |
| |
2041 |
| MURES |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
25 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
158 |
|
| |
8 |
|
| Contributii sociale |
| |
71 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
2 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
11 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momenul emiterii primului titlu de creanta |
| |