|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
2 |
|
   | instituire de masuri asiguratorii |
|  |
4 |
|
  | nedepunerea contestatiei la organul emitent al actului atacat |
| |
3 |
|
   | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
|  |
1 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
8 |
|
  | renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
   | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
|  |
12 |
|
  | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
1 |
|
  | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
3 |
|
   | suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
|  |
2 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
35 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
136 |
|
 | TVA |
| |
3 |
  | Ministerul Finantelor Publice |
|  |
2041 |
 | MURES |
| |
1409 |
|  |
270 |
 | OLT |
| |
2298 |
|  |
644 |
 | SALAJ |
| |
606 |
|  |
1365 |
 | SIBIU |
| |
1906 |
|  |
1593 |
 | TELEORMAN |
| |
3449 |
|  |
95 |
 | TM |
| |
1156 |
|  |
1317 |
 | VALCEA |
| |
193 |
|
|  |
13 |
|
 | Accize |
| |
57 |
|
|  |
4 |
|
 | Colectarea creantelor bugetare |
| |
17 |
|
|  |
1 |
|
  | accesorii impozit pe salarii - modul de calcul |
| |
3 |
|
   | aferente veniturilor realizate de persoane incadrate in baza unor contracte de munca care nu au fost inregistrate la Camera de munca |
|  |
1 |
|
  | aferente veniturilor realizate de reprezentantii in Consiliul de administratie (care sunt si angajati ai societatii) |
| |
4 |
|
|  |
1 |
|
  | CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
2 |
|
   | contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
|  |
1 |
|
  | contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
   | contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
|  |
1 |
|
  | contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitarea contributiei, in conditiile in care societatea avea cel putin 50 de angajati si nu a prezentat documente in care sa ateste achizitii de produse sau servicii de la unitati protejate autorizate , pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in contul contributiei |
| |
1 |
|
   | contributii calculate pentru sume platite angajatilor in strainatate cu titlu de diurna sau/si indemnizatii de detasare care se incadreaza in categoria veniturilor din salarii in conditiile in care criteriul in baza caruia au fost acordate il reprezinta productivitatea muncii |
|  |
1 |
|
  | natura contractului de angajare |
| |