| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neconcordanta intre sumele mentionate in RIF si cele stabilite prin D.I. |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| neprezentarea de catre organele de inspectie fiscala a starii de fapt si de drept |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
16 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
7 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
93 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
1 |
|
| |
31 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
357 |
|
| |
1409 |
| NEAMT |
| |
270 |
| |
2298 |
| PRAHOVA |
| |
644 |
| |
606 |
| SATU MARE |
| |
1365 |
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
1593 |
| |
3449 |
| TIMIS |
| |
437 |
|
| |
8 |
|
| Accize |
| |
762 |
|
| |
11 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
60 |
|
| |
407 |
|
| Datorie vamala |
| |
69 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| anularea deciziei pentru regularizarea situatiei in conditiile in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca la momentul emiterii celui de al doilea titlu de creanta organul vamal a avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
3 |
|
| calcularea drepturilor vamale de import aferente unor vehicule ce au facut obiectul unor contracte de leasing introduse in tara sub regim de import cu exceptarea de la plata sumelor aferente tuturor drepturilor de import cu conditiile in care prin incetarea ulterioara a contractului de leasing si predarea vehiculelor unui alt utilizator societatea de leasing a schimbat utilizarea marfurilor |
| |
4 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
5 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| comision vamal pentru marfuri neoriginare introduse in regim de perfectionare activa inainte de aderare si pusa in libera circulatie ulterior aderarii |
| |
13 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |