| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de persoane incadrate in baza unor contracte de munca care nu au fost inregistrate la Camera de munca |
| |
1 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
3 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
| Contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
129 |
|
| |
6 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
210 |
|
| |
67 |
|
| Impozit pe venit |
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
2 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
486 |
|
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
31 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
357 |
|
| TVA |
| |
1409 |
| |
270 |
| OLT |
| |
2298 |
| |
644 |
| SALAJ |
| |
606 |
| |
16 |
|
| Accesorii |
| |
7 |
|
| |
73 |
|
| Alte Categorii |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
9 |
|
| Contributii sociale |
| |
34 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
78 |
|
| |
43 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
189 |
|
| Procedura |
| |
2 |
|
| constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
| |
3 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
106 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
4 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
4 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
13 |
|
| |
14 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| declinare de competenta |
| |
2 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |