| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
6 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
210 |
|
| |
67 |
|
| Impozit pe venit |
| |
9 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
2 |
|
| Legea nr.133/1999 |
| |
486 |
|
| |
3 |
|
| amenzi, competenta de solutionare |
| |
3 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
4 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
3 |
|
| cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |
2 |
|
| conflict negativ de competenta |
| |
3 |
|
| constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21
LG571/03A140
LG571/03A145
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A184
OG92R/03A185
OG92R/03A206
OPANAF2137/11PT2.5 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A214
OG92R/03A209 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A48
OG92R/03A105
OG92R/03A109
OG92R/03A43
OG92R/03A216L3
OG92R/03A209 | |
1 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
4 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
109 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
4 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
16 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva altor acte administrative fiscale - competenta de solutionare |
| |
7 |
|
| contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
54 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
3 |
|
| |
11 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
1 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
92 |
|
| |
8 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
10 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
1 |
|
| fara materii |
| |
3 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
3 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| neconcordanta intre sumele mentionate in RIF si cele stabilite prin D.I. |
| |
1 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| neprezentarea de catre organele de inspectie fiscala a starii de fapt si de drept |
| |
2 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
16 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
7 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |