| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
9 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunta pe fondul cauzei in conditiile in care contestatia privind aceste capate de cerere nu este motivata si sustinuta cu documente |
| |
2 |
|
| dacă în mod legal organele de inspecţie fiscală au efectuat inspecţie fiscală generală. fără transmiterea avizului de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| |
3 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
3 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| eroare de inscriere a sumei in actul administrativ |
| |
6 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
1 |
|
| impozite si taxe locale - competenta de solutionare |
| |
1 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
1 |
|
| inreruperea termenului de prescriptie |
| |
2 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
2 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
5 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
3 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederile art.98 alin.(3) si art.104 alin.(1), alin.(4) si alin.(5) din OG 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| persoana juridica radiata anterior emiterii deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| |
19 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
13 |
|
| |
1 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
10 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
8 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
7 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
2 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
5 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
10 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
20 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
4 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
134 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| accesorii calculate la TVA dupa data declansarii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| aferenta aprovizionarilor care nu au la baza operatiuni reale, dovedite de instanta penala |
| |
1 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
3 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta vanzarilor cu amanuntul |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferenta veniturilor din cedarea de imobilizari corporale |
| |
1 |
|
| colectata aferenta unor lucrari de investitii finantate din fonduri nerambursabile pentru care nu exista certificatul de scutire de TVA, eliberat de directiile generale ale finantelor publice teritoriale |
| |