| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| eroare de inscriere a sumei in actul administrativ |
| |
6 |
|
| existenta a doua titluri de creanta pentru aceeasi obligatie bugetara |
| |
1 |
|
| impozite si taxe locale - competenta de solutionare |
| |
1 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
1 |
|
| inreruperea termenului de prescriptie |
| |
2 |
|
| lipsa temeiului legal din actul constatator |
| |
2 |
|
| masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
5 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
3 |
|
| nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
| |
1 |
|
| nulitatea actelor administative incheiate de organele de inspectie fiscala, invocata de contestatoare pentru nerespectarea prevederile art.98 alin.(3) si art.104 alin.(1), alin.(4) si alin.(5) din OG 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| persoana juridica radiata anterior emiterii deciziei de solutionare |
| |
1 |
|
| prescriptie |
| |
19 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
13 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
10 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
8 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
7 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
2 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
2 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
5 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
10 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
20 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
4 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
134 |
|
| |
2 |
|
| accesorii calculate la TVA dupa data declansarii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
1 |
|
| aferenta aprovizionarilor care nu au la baza operatiuni reale, dovedite de instanta penala |
| |
1 |
|
| aferenta operatiunilor de leasing |
| |
3 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta vanzarilor cu amanuntul |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferenta veniturilor din cedarea de imobilizari corporale |
| |
1 |
|
| colectata aferenta unor lucrari de investitii finantate din fonduri nerambursabile pentru care nu exista certificatul de scutire de TVA, eliberat de directiile generale ale finantelor publice teritoriale |
| |
1 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
2 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
4 |
|
| daca datoreaza TVA pentru vanzarile de terenuri construibile catre personae fizice si juridice in conditiile in care a depasit plafonul de scutire de taxa pe valoarea adaugata, nu s-a inregistrat ca platitoare de TVA, nu a colectat, nu a evidentiat si nu a virat la bugetul statului taxa pe valoarea adaugata |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
5 |
|
| daca masura organelor de inspectie fiscala de a dispune in sarcina societatii colectarea TVA este legala in conditiile in care aceasta a obtinut venituri din tranzactii imobiliare pentru care nu a colectat TVA |
| |
1 |
|
| daca pentru livrarile intracomunitare de bunuri societatea contestatoare beneficiaza de scutirea de taxa pe valoarea adaugata, in conditiile in care codul de TVA al cumparatorilor inscrisi pe facturile in cauza era invalid/inactiv pe perioada verificata |
| |
1 |
|
| dacă datorează taxa pe valoarea adăugată colectată suplimentar de organele de inspecţie fiscală |
| |