| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
134 |
|
| TVA |
| |
270 |
| |
2298 |
| PRAHOVA |
| |
644 |
| |
606 |
| SATU MARE |
| |
1365 |
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
189 |
|
| |
11 |
|
| Accize |
| |
19 |
|
| |
6 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
94 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
199 |
|
| Impozit pe profit |
| |
204 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
780 |
|
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
355 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| accesorii calculate pentru TVA colectata, stabilita suplimentar prin raport de inspectie fiscala, in conditiile in care societatea inregistreaza TVA de recuperat |
| |
1 |
|
| aferenta achizitiilor de bunuri si servicii in conditiile in care societatea realizeaza atat operatiuni cu drept de deducere cat si operatiuni scutite (pro - rata) |
| |
5 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
2 |
|
| aferenta ratelor de leasing financiar extern |
| |
3 |
|
| aferenta serviciilor de inchiriere |
| |
1 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
2 |
|
| ajustarea TVA aferenta unei investitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
2 |
|
| ajustarea TVA dedusa pentru un bun imobil pus in functiune in luna martie 2005 in conditiile in care aceasta a fost destinata realizarii de operatiuni scutite de TVA fara drept de deducere, respectiv operatiuni de inchiriere si pentru care societatea nu a optat pentru regimul de taxare a acestor operatiuni |
| |
5 |
|
| aplicarea cotei de TVA prin procedeul sutei marite |
| |
9 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| aplicarea scutirii de TVA pentru achizitiile de bunuri si servicii finantate din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice |
| |
1 |
|
| aplicata avansurilor pana la data introducerii masurilor de simplificare |
| |
1 |
|
| colectare TVA pentru produse valorificate rezultate din exploatarea suprafetelor de teren de catre unitatile de cercetare-dezvoltare |
| |
3 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta diferentei de venituri impozabile nefacturata |
| |
3 |
|
| colectarea tva aferenta veniturilor neevidentiate |
| |
1 |
|
| colectarea TVA la momentul emiterii facturii |
| |
2 |
|
| colectata pentru marfuri constatate lipsa in gestiune faptic dar existente scriptic in evidenta contabila a societatii |
| |
2 |
|
| constatari incomplete care necesita reverificare |
| |
2 |
|
| cuantumul TVA ca urmare a depasirii limitelor prevazute de lege pentru cheltuielile de protocol si sponsorizare in conditiile in care aceste cheltuieli au influentat impozitul pe profit |
| |
1 |
|
| daca datoreaza TVA pentru vanzarile de terenuri construibile catre personae fizice si juridice in conditiile in care a depasit plafonul de scutire de taxa pe valoarea adaugata, nu s-a inregistrat ca platitoare de TVA, nu a colectat, nu a evidentiat si nu a virat la bugetul statului taxa pe valoarea adaugata |
| |
3 |
|
| daca masura organelor de inspectie fiscala de a dispune in sarcina societatii colectarea TVA este legala in conditiile in care aceasta a obtinut venituri din tranzactii imobiliare pentru care nu a colectat TVA |
| |
3 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ, respective nu contin toate informatiile prevazute de lege sau corectarea informatiilor s-a efectuat fara respectarea procedurilor legale |
| |