| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| daca organele vamale aveau dreptul sa stabileasca la controlul ulterior al operatiunilor derulate in perioada 01.01-15.04.2007 diferenta de TVA ca obligatie suplimentara de plata sau aceasta diferenta putea fi inregistrata in decontul deTVA |
| |
1 |
|
| daca produsul importat, se incadreaza in tariful vamal de import al Romaniei la codul tarifar declarat de contestatoare sau la cel constatat de organele vamale |
| |
2 |
|
| daca regimul vamal de admitere temporara pentru o serie de bunuri introduse in tara in baza unor contracte de leasing mai poate fi mentinut in conditiile in care operatiunea temporara a fost incheiata in afara termenului maxim |
| |
1 |
|
| importul unui soft inregistrat pe cd daca se datoreaza drepturi vamale la valoarea softului |
| |
1 |
|
| legalitatea incheierii din oficiu a regimului de tranzit in conditiile in care in urma cercetarilor efectuate de autoritatea vamală romana la biroul vamal de destinaţie a rezultat ca documentele aferente incheierii regimului de tranzit nu sunt inregistrate in evidentele biroului vamal de destinaţie |
| |
1 |
|
| legalitatea stabilirii de tva in vama si conditiile aferente |
| |
1 |
|
| obligaţiile vamale suplimentare în sarcina societăţii |
| |
1 |
|
| raspundere solidara a comisionarului vamal |
| |
1 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |
7 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
20 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
5 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
57 |
|
| |
69 |
|
| Impozit pe venit |
| |
6 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
447 |
|
| Procedura |
| |
4 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
134 |
|
| TVA |
| |
270 |
| |
2298 |
| PRAHOVA |
| |
644 |
| |
606 |
| SATU MARE |
| |
1365 |
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
1593 |
| |
3449 |
| TIMIS |
| |
95 |
| |
8 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
10 |
|
| Contributii sociale |
| |
36 |
|
| |
3 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
3 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
3 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
4 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitii combustibil |
| |
2 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitiilor de bunuri si servicii |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente pierderilor din creante |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând “cheltuieli cu diferenţa de preţ marfă declasată”pot fi deductibile fiscal, în condiţiile în care nu se prezintă documentul justificativ în baza căruia au fost înregistrate |
| |
2 |
|
| cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
3 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi au stabilit că aceste cheltuieli sunt nedeductibile in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |