| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
2 |
|
| conflict negativ de competenta |
| |
13 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
2 |
|
| contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
2 |
|
| contestatie nestampilata |
| |
2 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| impozite si taxe locale - competenta de solutionare |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
1 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| repartizare si plata dividende inainte de aprobarea situatiilor financiare anuale - competenta de solutionare |
| |
1 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
28 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
3 |
|
| spalare de bani - competenta de solutionare |
| |
2 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
3 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
1 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
2 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
25 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
26 |
|
| |
2298 |
| PRAHOVA |
| |
644 |
| |
606 |
| SATU MARE |
| |
1365 |
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
189 |
|
| |
11 |
|
| Accize |
| |
19 |
|
| |
6 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
1 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
5 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitarea contributiei, in conditiile in care societatea avea cel putin 50 de angajati si nu a prezentat documente in care sa ateste achizitii de produse sau servicii de la unitati protejate autorizate , pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in contul contributiei |
| |
1 |
|
| Contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
| mod de calcul |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
94 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
199 |
|
| Impozit pe profit |
| |
204 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |