| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
14 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
5 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
3 |
|
| incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
11 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
7 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
1 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
1 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
5 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
29 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| Redeventa miniera |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
438 |
|
| TVA |
| |
5 |
|
| |
644 |
| SALAJ |
| |
606 |
| |
1365 |
| SIBIU |
| |
1906 |
| |
1593 |
| TELEORMAN |
| |
3449 |
| |
437 |
|
| Accesorii |
| |
8 |
|
| |
762 |
|
| Alte Categorii |
| |
11 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
60 |
|
| Contributii sociale |
| |
407 |
|
| |
6 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
239 |
|
| |
433 |
|
| Impozit pe venit |
| |
17 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care nu s-a analizat natura veniturilor platite la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care pentru venituri de natura comisioanelor |
| |
2 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri incheiata de Romania cu Germania in ceea ce priveste veniturile de natura salariala realizate de persoane fizice romane pe teritoriul german |
| |
1 |
|
| daca se datoreaza impozit pe venitul nerezidentilor in conditiile in care serviciul a fost prestat in alta tara |
| |
2 |
|
| impozitarea la sursa a dividendelor, redeventelor, comisioanelor si dobanzilor platite unui nerezident |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG44/04
LG571/03A118 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571R/03A145
LG571/03A118
HG44/04PT48 | |
6 |
|
| modul de stabilire a impozitului pe veniturile persoanelor nerezidente |
| |