|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
14 |
|
   | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
|  |
1 |
|
  | desfiintarea deciziei de impunere |
| |
5 |
|
   | emiterea eronata a titlului de creanta |
|  |
3 |
|
  | incheierea procesului verbal fara respectarea prevederilor legale |
| |
11 |
|
   | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
|  |
7 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
1 |
|
   | obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
|  |
2 |
|
  | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
2 |
|
|  |
1 |
|
  | retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
1 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
5 |
|
  | stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
   | stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
|  |
1 |
|
  | suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
6 |
|
   | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
|  |
29 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
|  |
6 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
438 |
|
|  |
5 |
|
 | Zone defavorizate |
| |
644 |
|  |
606 |
 | SATU MARE |
| |
1365 |
|  |
1906 |
 | SUCEAVA |
| |
1593 |
|  |
3449 |
 | TIMIS |
| |
95 |
|  |
1156 |
 | TULCEA |
| |
1317 |
|  |
193 |
|
 | Accesorii |
| |
13 |
|
|  |
57 |
|
 | Alte Categorii |
| |
4 |
|
  | Colectarea creantelor bugetare  |
|  |
17 |
|
 | Contributii sociale |
| |
1 |
|
   | accesorii impozit pe salarii - modul de calcul |
|  |
3 |
|
  | aferente veniturilor realizate de persoane incadrate in baza unor contracte de munca care nu au fost inregistrate la Camera de munca |
| |
1 |
|
   | aferente veniturilor realizate de reprezentantii in Consiliul de administratie (care sunt si angajati ai societatii) |
|  |
4 |
|
  | CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
   | CASS -diferente de constituit in contabilitate |
|  |
2 |
|
  | contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
   | contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
|  |
1 |
|
  | contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
1 |
|
   | contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitarea contributiei, in conditiile in care societatea avea cel putin 50 de angajati si nu a prezentat documente in care sa ateste achizitii de produse sau servicii de la unitati protejate autorizate , pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in contul contributiei |
|  |
1 |
|
  | contributii calculate pentru sume platite angajatilor in strainatate cu titlu de diurna sau/si indemnizatii de detasare care se incadreaza in categoria veniturilor din salarii in conditiile in care criteriul in baza caruia au fost acordate il reprezinta productivitatea muncii |
| |