| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
310 |
|
| Impozit pe profit |
| |
149 |
|
| |
14 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
625 |
|
| |
2 |
|
| Redeventa miniera |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
438 |
|
| TVA |
| |
5 |
|
| |
644 |
| SALAJ |
| |
606 |
| |
1365 |
| SIBIU |
| |
1906 |
| |
1593 |
| TELEORMAN |
| |
3449 |
| |
95 |
| TM |
| |
8 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
10 |
|
| |
36 |
|
| Impozit pe profit |
| |
3 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG227/15A11L1
LG227/15
LG227/15A297
LG227/15A297L4la)
LG227/15A299L1
LG571/03
LG571/03A19
LG571/03A145L1
LG571/03A145L2
LG207/15A118L3
LG207/15A58L1
LG207/15A22
LG207/15A6
LG287/09fara articol | |
3 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
3 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
4 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitii combustibil |
| |
2 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitiilor de bunuri si servicii |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente pierderilor din creante |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând “cheltuieli cu diferenţa de preţ marfă declasată”pot fi deductibile fiscal, în condiţiile în care nu se prezintă documentul justificativ în baza căruia au fost înregistrate |
| |
2 |
|
| cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
3 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi au stabilit că aceste cheltuieli sunt nedeductibile in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
1 |
|
| dacã se poate pronunta asupra cuantumului majorãrilor de întârziere aferente impozitului pe profit datorat bugetului de stat |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligatiile fiscale stabilite prin decizia de impunere, in conditiile in care prin contestatia formulata societatea nu aduce argumente de fapt si de drept, care sa combata si sa inlature constatările organelor de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| dacã sunt deductibile la calculul profitului impozabil cheltuielile reprezentând consum combustibil, respectiv dacã societatea are drept de deducere a TVA aferentã acestor cheltuieli, în condiţiile în care societatea nu justificã pe bazã de documente din care sã rezulte cã au fost efectuate în scopul realizãrii de venituri impozabile şi sunt destinate utilizãrii în folosul operaţiunilor taxabile ale societatii |
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de inspecţie fiscală au efectuat aceasta ajustare în condiţiile în care din analiza dosarului preturilor de transfer şi documentelor prezentate au rezultat deficiente cu privire la modul de justificare a preturilor de transfer, astfel că s-a procedat la refacerea analizei de comparabilitate privind achizitiile de la societati afiliate in vederea eliminarii acestor deficienţe. |
| |
1 |
|
| dacă în mod legal au fost stabilite obligaţii fiscale suplimentare în sarcina contestatoarei, la analizarea preţului de transfer aferent tranzacţiilor dintre societatea contestatoare şi persoanele afiliate organele de inspecţie fiscală folosind altă metodă de comparare decât cea prezentată de societate în dosarul preţurilor de transfer |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală au determinat în mod corect cuantumul impozitului pe profit după scăderea cheltuielilor cu sponsorizarea |
| |
1 |
|
| dacă organele de inspecţie fiscală au reîntregit în mod legal profitul impozabil cu venituri din dobânzi aferente unor împrumuturi acordate unor persoane juridice române afiliate |
| |
1 |
|
| dacă societatea avea drept de deducere a cheltuielilor cu sponsorizarea în condiţiile în care sponsorizarea a fost efectuată către o persoană juridică fără scop lucrativ controlată de contestatară, ceea ce contravine prevederilor legale în materie |
| |
2 |
|
| Impozit pe venit |
| |
12 |
|
| |
26 |
|
| TVA |
| |