| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuieli cu pierderile tehnologice peste limita legală |
| |
1 |
|
| deductibilitatea unor cheltuieli ce nu au la baza documente justificative potrivit legii |
| |
11 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor aferente unor facturi de stornare |
| |
2 |
|
| impozitarea veniturilor pentru care nu s-a intocmit factura fiscala |
| |
17 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
3 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
3 |
|
| |
2 |
|
| profitul impozabil se calculeazã ca diferentã între veniturile realizate din orice sursã si cheltuielile efectuate pentru realizarea acestora, dintr-un an fiscal, din care se scad veniturile neimpozabile si se adaugã cheltuielile nedeductibile |
| |
3 |
|
| recuperarea pierderii fiscale |
| |
1 |
|
| Stabilirea impozitului pe profit suplimentar ca urmare a preluarii eronate a pierderii fiscale de recuperat din anii precedenti |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii de piata a tranzactiilor efectuate intre persoane juridice afiliate |
| |
1 |
|
| venituri impozabile |
| |
149 |
|
| |
14 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
625 |
|
| |
2 |
|
| Redeventa miniera |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
438 |
|
| TVA |
| |
5 |
|
| |
644 |
| SALAJ |
| |
25 |
|
| |
10 |
|
| Accize |
| |
158 |
|
| |
8 |
|
| Contributii sociale |
| |
71 |
|
| |
1 |
|
| accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
| aplicabilitatea art.22 din Legea nr.133/1999, in perioada 05.05.2000 - 29.12.2000 |
| |
2 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
1 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
11 |
|
| cursul valutar utilizat la stabilirea drepturilor datorate la incheierea operatiunilor suspensive incepute inainte de data aderarii |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momentul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| daca organele vamale puteau incheia un al doilea document pentru regularizarea situatiei in situatia in care din instrumentarea spetei nu rezulta ca acestea au avut la dispozitie elemente noi, necunoscute la momenul emiterii primului titlu de creanta |
| |
1 |
|
| facilitati la importul de bunuri destinate aportului in natura la capitalul osocial al societatii comerciale |
| |
3 |
|
| facilitati vamale la importul de bunuri introduse in tara de societatile de leasing |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| incheierea regimurilor suspensive de perfectionare activa deschise inainte de aderare prin punerea in libera circulatie a marfurilor dupa data aderarii Romaniei la UE |
| |
4 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
1 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |
31 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
6 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate care au beneficiat de exonerare de la plata TVA in vama in baza unor certificate |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii in vama a bunurilor importate din zonele libere |
| |
3 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
52 |
|
| Impozit pe profit |
| |