|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
4 |
|
  | contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
1 |
|
   | contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
|  |
1 |
|
  | contestatie indreptata impotriva unui act emis in procedura de executare silita |
| |
3 |
|
|  |
3 |
|
  | contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
   | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
|  |
1 |
|
  | declinare de competenta |
| |
1 |
|
   | desfiintarea deciziei de impunere |
|  |
1 |
|
  | impozite si taxe locale - competenta de solutionare |
| |
1 |
|
   | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
|  |
1 |
|
  | obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
5 |
|
|  |
1 |
|
  | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
| |
1 |
|
   | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
|  |
9 |
|
  | societate radiata de la Oficiul Registrului Comertului anterior emiterii deciziei de solutionare a contestatiei |
| |
1 |
|
   | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
|  |
2 |
|
  | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
32 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
1 |
|
  | suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
7 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
151 |
|
 | TVA |
| |
1 |
|
|  |
606 |
 | SATU MARE |
| |
1365 |
|  |
1906 |
 | SUCEAVA |
| |
1593 |
|  |
3449 |
 | TIMIS |
| |
95 |
|  |
8 |
|
 | Accesorii |
| |
1 |
|
|  |
10 |
|
 | Contributii sociale |
| |
36 |
|
|  |
3 |
|
  | accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
   | ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
|  |
3 |
|
  | cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
3 |
|
   | cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
|  |
4 |
|
  | cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
   | Cheltuieli și TVA aferente achizitii combustibil |
|  |
2 |
|
  | Cheltuieli și TVA aferente achizitiilor de bunuri si servicii |
| |
1 |
|
   | Cheltuieli și TVA aferente pierderilor din creante |
|  |
1 |
|
  | cheltuielile reprezentând “cheltuieli cu diferenţa de preţ marfă declasată”pot fi deductibile fiscal, în condiţiile în care nu se prezintă documentul justificativ în baza căruia au fost înregistrate |
| |
2 |
|
   | cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
|  |
2 |
|
  | daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
   | daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
|  |
3 |
|
  | daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi au stabilit că aceste cheltuieli sunt nedeductibile in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |