| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor ce nu au corespondent in venituri |
| |
6 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu achizitii de marfuri pentru care nu exista documente justificative |
| |
2 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu amortizarea |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor cu comisioane, servicii de consultanta, management si alte prestari servicii |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor inregistrate in contabilitate fara a avea la baza documente justificative |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscală a cheltuielilor ce nu sunt efectuate în scopul realizării de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea sumelor achitate cu titlu de chirie, in conditiile in care contractul imbraca forma contractului de vanzare - cumparare |
| |
1 |
|
| estimarea impozitului pe profit aferent facturilor lipsa |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| estimarea veniturilor in baza preturilor practicate pe piata |
| |
2 |
|
| impozit pe profit si tva si accesorii aferente, in conditiile in care societatea nu aduce nici un fel de motivatii in sustinerea contestatiei |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din facturi fiscale neevidentiate |
| |
1 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
2 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
| |
43 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| |
116 |
|
| Procedura |
| |
7 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
151 |
|
| TVA |
| |
16 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
13 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| aferenta subventiilor incasate pentru diferente de pret |
| |
1 |
|
| aferenta vanzarilor cu amanuntul in conditiile in care nu au fost inregistrate toate rapoartele fiscale de inchidere zilnica ale aparatelor de marcat electronice fiscale |
| |
1 |
|
| ajustarea TVA aferenta unei investitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
3 |
|
| aplicarea cotei de TVA prin procedeul sutei marite |
| |
1 |
|
| aplicarea masurii de simplificare a TVA aferenta facturilor emise de furnizor pentru prestarea de servicii cu autoutilajele prin incadrarea acestora in clasa CAEN 4550 - Sectiunea F "constructii" |
| |
5 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv "taxarea inversa", prevazute de art.160 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal |
| |
1 |
|
| calculul accesoriilor aferente TVA inregistrata intre data depasirii planfonului de impozitare si data inregistrarii ca platitor de TVA |
| |
2 |
|
| ccolectarea tva aferenta lipsurilor in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta bunurilor constatate lipsa in gestiune |
| |
1 |
|
| colectarea tva aferenta facturilor neinregistrate in contabilitate si care nu au fost anulate |
| |
2 |
|
| colectata pentru sume reprezentand avansuri de la clienti |
| |
1 |
|
| competenta de solutionare a dispozitiei privind masurile ce nu se refera la stabilirea de obligatii fiscale precum si accesorii ale acestora, ci la masuri in sarcina contribuabilului, neavand caracterul unui titlu de creanta fiscala |
| |
1 |
|
| conditii restrictive a excluderii din sfera de aplicare a TVA a unor operatiuni impozabile |
| |
1 |
|
| contestaţia poate fi respinsă ca neîntemeiată, în situaţia în care argumentele de fapt şi de drept prezente în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice cele dispuse prin actul administrativ fiscal atacat |
| |
1 |
|
| daca datoreaza TVA pentru vanzarile de terenuri construibile catre personae fizice si juridice in conditiile in care a depasit plafonul de scutire de taxa pe valoarea adaugata, nu s-a inregistrat ca platitoare de TVA, nu a colectat, nu a evidentiat si nu a virat la bugetul statului taxa pe valoarea adaugata |
| |
4 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| daca la stabilirea taxei pe valoarea adaugata suplimentara de plata, organele de inspectie fiscala au tinut cont de taxa pe valoarea adaugata declarata de societate prin deconturile de taxa pe valoarea adaugata, iar intre sumele mentionate in raportul de inspectie fiscala si cele stabilite prin decizia de impunere emisa in baza acestui raport exista neconcordante |
| |
2 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ, respective nu contin toate informatiile prevazute de lege sau corectarea informatiilor s-a efectuat fara respectarea procedurilor legale |
| |
2 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi fiscale care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
2 |
|
| daca societatea beneficiaza de exercitarea dreptului de deducere a TVA aferenta unor facturi, avand ca obiect achizitii de bunuri si prestari de servicii in conditiile in care acestea nu sunt destinate utilizarii in folosul operatiunilor sale taxabile, iar facturile nu sunt completate conform prevederilor Codului fiscal. |
| |
1 |
|
| daca societatea contestatoare datoreaza diferente de impozit pe profit stabilita de organelle de inspectie fiscala in conditiile in care facturile nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
2 |
|
| daca societatea datoreaza aceasta suma in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |