| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor de deplasare |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din activitati desfasurate in baza contractelor civile |
| |
2 |
|
| impozitarea veniturilor din expertiza contabila si tehnica judiciara si extrajudiciara |
| |
1 |
|
| impozitul pe venitul din salarii nu a fost declarat de societate la organul fiscal in raza caruia punctul de lucru a fost infiintat |
| |
7 |
|
| impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare |
| |
1 |
|
| impunerea la norma de venit sau in sistem real |
| |
1 |
|
| mod de calcul |
| |
1 |
|
| obligatia unei societati sa efectueze varsaminte pentru persoanele cu handicap neincadrate in conditiile in care nu face dovada ca a solicitat la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca repartizarea de persoane cu handicap |
| |
3 |
|
| stabilire din oficiu |
| |
3 |
|
| stabilirea venitului net din activitati independente |
| |
5 |
|
| venit impozabil stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| |
116 |
|
| Procedura |
| |
7 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
151 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| |
606 |
| SATU MARE |
| |
1365 |
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
1593 |
| |
3449 |
| TIMIS |
| |
95 |
| |
8 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
10 |
|
| Contributii sociale |
| |
36 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venit |
| |
12 |
|
| |
26 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
1 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
3 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
| |
1 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferentă operaţiunilor pentru care nu se justifica scutirea |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
2 |
|
| contestatarul nu aduce nicio motivaţie în susţinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat drept de deducere pentru TVA aferenta serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori, in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca respectivele servicii sunt aferente operatiunilor taxabile, prezentand documente in sustinerea cauzei |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |