| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
| |
3 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
106 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
4 |
|
| |
4 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
13 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
14 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| |
2 |
|
| desfiintarea deciziei de impunere |
| |
1 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin proces verbal si nu prin decizie de impunere |
| |
2 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
2 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
30 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| |
12 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
139 |
|
| |
1365 |
| SIBIU |
| |
1906 |
| |
1593 |
| TELEORMAN |
| |
3449 |
| |
95 |
| TM |
| |
8 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
10 |
|
| |
36 |
|
| Impozit pe profit |
| |
3 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
3 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
3 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
4 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitii combustibil |
| |
2 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitiilor de bunuri si servicii |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente pierderilor din creante |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând “cheltuieli cu diferenţa de preţ marfă declasată”pot fi deductibile fiscal, în condiţiile în care nu se prezintă documentul justificativ în baza căruia au fost înregistrate |
| |
2 |
|
| cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
3 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi au stabilit că aceste cheltuieli sunt nedeductibile in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
1 |
|
| dacã se poate pronunta asupra cuantumului majorãrilor de întârziere aferente impozitului pe profit datorat bugetului de stat |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligatiile fiscale stabilite prin decizia de impunere, in conditiile in care prin contestatia formulata societatea nu aduce argumente de fapt si de drept, care sa combata si sa inlature constatările organelor de inspectie fiscala |
| |