| ![](/icons/ecblank.gif) | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
7 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
73 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Colectarea creantelor bugetare](/icons/expand.gif) | Colectarea creantelor bugetare |
| |
9 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
34 |
|
![Show details for Datorie vamala](/icons/expand.gif) | Datorie vamala |
| |
3 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
78 |
|
![Show details for Impozit pe profit](/icons/expand.gif) | Impozit pe profit |
| |
43 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)](/icons/expand.gif) | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
189 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![Show details for Redeventa miniera](/icons/expand.gif) | Redeventa miniera |
| |
12 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Regimuri vamale suspensive ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
139 |
|
![Show details for TVA](/icons/expand.gif) | TVA |
| |
1365 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1906 |
![Hide details for SUCEAVA](/icons/collapse.gif) | SUCEAVA |
| |
189 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
11 |
|
![Show details for Accize](/icons/expand.gif) | Accize |
| |
19 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
6 |
|
![Show details for Colectarea creantelor bugetare](/icons/expand.gif) | Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for CAS mod de calcul](/icons/expand.gif) | CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for CASS -diferente de constituit in contabilitate](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | CASS -diferente de constituit in contabilitate![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
5 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solic](/icons/expand.gif) | contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contributia la fondul de somaj - baza de calcul](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | contributia la fondul de somaj - baza de calcul![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitare](/icons/expand.gif) | contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitarea contributiei, in conditiile in care societatea avea cel putin 50 de angajati si nu a prezentat documente in care sa ateste achizitii de produse sau servicii de la unitati protejate autorizate , pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in contul contributiei |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for Contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - obligatia](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Show details for mod de calcul](/icons/expand.gif) | mod de calcul |
| |
1 |
|
![](/icons/ecblank.gif) ![Hide details for natura contractului de angajare](/icons/collapse.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | natura contractului de angajare![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG24/01A1
LG19/00A18
LG1/91A22
LG571/03A21 | ![](/icons/ecblank.gif) |
94 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
17 |
|
![Show details for Impozit pe dividende](/icons/expand.gif) | Impozit pe dividende |
| |
199 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
204 |
|
![Show details for Impozit pe venit](/icons/expand.gif) | Impozit pe venit |
| |
5 |
|
![Show details for Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)](/icons/expand.gif) ![](/icons/ecblank.gif) | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) ![](/icons/ecblank.gif) |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
780 |
|
![Show details for Procedura](/icons/expand.gif) | Procedura |
| |
1 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
5 |
|
![Show details for Regimuri vamale suspensive](/icons/expand.gif) | Regimuri vamale suspensive |
| |
355 |
|
| ![](/icons/ecblank.gif) |
9 |
|
![Show details for Zone defavorizate](/icons/expand.gif) | Zone defavorizate |
| |
1593 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
3449 |
![Show details for TIMIS](/icons/expand.gif) | TIMIS |
| |
95 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1156 |
![Show details for TULCEA](/icons/expand.gif) | TULCEA |
| |
1317 |
| ![](/icons/ecblank.gif) |
1715 |
![Show details for VASLUI](/icons/expand.gif) | VASLUI |
| |