| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor efectuate in legatura cu mijloacele fixe amortizabile |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor in conditiile in care societatea sustine ca inregistrarea acestora este o stornare |
| |
3 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor inregistrate in contabilitate fara a avea la baza documente justificative |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a cheltuielilor rezultate la scoaterea din evidenta a creantelor neincasate |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala a fondului de rezerva constituit lunar |
| |
1 |
|
| deductibilitatea fiscala cu pierderi din creante |
| |
5 |
|
| estimarea veniturilor impozabile |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor din prestari servicii facturate si stornate ulterior fara a se justifica operatiunea de stornare |
| |
1 |
|
| impozitarea veniturilor realizate in contrapartida cu produse in natura |
| |
1 |
|
| legalitatea operatiunii de diminuare a impozitului pe profit cu veniturile inscrise intr-o factura de stornare in conditiile in care societatea nu justifica operatiunea de stornare |
| |
2 |
|
| modul de calcul a impozitului pe profit in cazul diminuarii veniturilor prin diverse metode |
| |
3 |
|
| modul de calcul al impozitului |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii de piata a tranzactiilor efectuate intre persoane juridice afiliate |
| |
43 |
|
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
189 |
|
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
12 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
139 |
|
| TVA |
| |
1365 |
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
1593 |
| |
3449 |
| TIMIS |
| |
95 |
| |
8 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
10 |
|
| Contributii sociale |
| |
36 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe venit |
| |
12 |
|
| |
26 |
|
| TVA |
| |
1 |
|
| accesorii calculate ca urmare a neachitarii debitelor |
| |
1 |
|
| accesorii TVA - mod de calcul |
| |
3 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
| |
1 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferentă operaţiunilor pentru care nu se justifica scutirea |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
2 |
|
| contestatarul nu aduce nicio motivaţie în susţinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat drept de deducere pentru TVA aferenta serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori, in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca respectivele servicii sunt aferente operatiunilor taxabile, prezentand documente in sustinerea cauzei |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |