|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | datorate pe perioada esalonarii |
| |
27 |
|
   | mod de determinare a bazei de calcul |
|  |
1 |
|
  | prescriptia dreptului organelor fiscale de a calcula accesorii aferente obligatiilor pentru care societatea a solicitat aplicarea facilitatilor prevazute de OUG nr.68/1999 |
| |
16 |
|
|  |
121 |
|
 | Alte Categorii |
| |
12 |
|
|  |
82 |
|
 | Datorie vamala |
| |
10 |
|
|  |
171 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
124 |
|
|  |
19 |
|
 | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
194 |
|
|  |
1 |
|
  | amenzi, competenta de solutionare |
| |
1 |
|
   | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
|  |
5 |
|
  | autoritate de lucru judecat |
| |
 |  |  | Alte organe | OMFP519/05 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03214 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A119
OG92R/03A120 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A213L3
OG92R/03A217L1
OPANAF2137/11PT11.1 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A213L3
OG92R/03A217L1
OPANAF2137/11PT11.1 |  |
2 |
|
  | competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
| |
1 |
|
   | conflict negativ de competenta |
|  |
1 |
|
  | contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
6 |
|
   | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
|  |
54 |
|
  | contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
5 |
|
   | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
|  |
7 |
|
  | contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
1 |
|
   | contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
|  |
5 |
|
  | contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
|  |
2 |
|
  | contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
   | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
|  |
2 |
|
  | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
   | debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
|  |
1 |
|
  | diferente de drepturi vamale aferente unor operatiuni care mai facusera obiectul controlului vamal, materializat printr-o nota unilaterala |
| |
4 |
|
   | efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
|  |
4 |
|
  | emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
   | nedepunerea contestatiei la organul emitent al actului atacat |
|  |
17 |
|
  | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
10 |
|
|  |
8 |
|
  | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
4 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
2 |
|
  | stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
11 |
|
   | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
|  |
20 |
|
  | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |