|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
194 |
|
 | Procedura |
| |
1 |
|
   | amenzi, competenta de solutionare |
|  |
1 |
|
  | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
5 |
|
   | autoritate de lucru judecat |
|  |
2 |
|
  | competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
| |
1 |
|
   | conflict negativ de competenta |
|  |
1 |
|
  | contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
6 |
|
   | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
|  |
54 |
|
  | contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
5 |
|
   | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
|  |
7 |
|
  | contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OMFP519/05
OG92R/03A185
OG92R/03A209
LG53/03
LG571/03A58 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A172
OG92R/03
HG1050/04
LG345/02A18
LG571R/03
OPANAF519/05 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21
LG571/03A24
LG571/03A134
LG571/03A160
HG44/04
OG92R/03A182
OG92R/03A209 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A21
LG571/03A24
LG571/03A134
LG571/03A192
HG44/04
OG92R/03A182
OG92R/03A209 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A126
LG571/03A151
OG92/03A88
OMF519/05 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A11
LG571/03A19
HG44/04PT22 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92/03A22
OG92/03A94
OG92/03A105
OG92/03A119
OG92/03A120
HG1050/04
LG82/91
LG571/03A7
LG571/03A67
LG571/03 |  |
1 |
|
  | contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
5 |
|
|  |
2 |
|
  | contestatie nestampilata |
| |
2 |
|
   | contestatie prematur formulata |
|  |
1 |
|
  | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
   | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
|  |
1 |
|
  | debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |
1 |
|
   | diferente de drepturi vamale aferente unor operatiuni care mai facusera obiectul controlului vamal, materializat printr-o nota unilaterala |
|  |
4 |
|
  | efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
4 |
|
   | emiterea eronata a titlului de creanta |
|  |
1 |
|
  | nedepunerea contestatiei la organul emitent al actului atacat |
| |
17 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
10 |
|
  | renuntare la contestatie |
| |
8 |
|
   | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
|  |
4 |
|
  | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
   | stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
|  |
11 |
|
  | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
20 |
|
   | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
|  |
14 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
   | suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
|  |
3 |
|
 | Redeventa miniera |
| |
8 |
|
  | Regimuri vamale suspensive  |
|  |
471 |
|
 | TVA |
| |
1906 |
|  |
1593 |
 | TELEORMAN |
| |
3449 |
|  |
95 |
 | TM |
| |