| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
5 |
|
| autoritate de lucru judecat |
| |
2 |
|
| competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
| |
1 |
|
| conflict negativ de competenta |
| |
1 |
|
| contestatia indreptata impotriva deciziei de nemodificare a bazei de impunere |
| |
6 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
54 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
5 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
7 |
|
| contestatie indreptata impotriva dispozitiei de masuri |
| |
1 |
|
| contestatie indreptata impotriva unei Note de compensare |
| |
5 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
2 |
|
| |
2 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
1 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
2 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
| debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |
1 |
|
| diferente de drepturi vamale aferente unor operatiuni care mai facusera obiectul controlului vamal, materializat printr-o nota unilaterala |
| |
4 |
|
| efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
| |
4 |
|
| emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
1 |
|
| nedepunerea contestatiei la organul emitent al actului atacat |
| |
17 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
10 |
|
| |
8 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
4 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
2 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
11 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
20 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
14 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
3 |
|
| |
8 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
471 |
|
| |
1906 |
| SUCEAVA |
| |
189 |
|
| |
11 |
|
| Accize |
| |
19 |
|
| |
6 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
1 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
5 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG24/01A1
LG19/00A18
LG1/91A22
LG571/03A21 | |
1 |
|
| contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitarea contributiei, in conditiile in care societatea avea cel putin 50 de angajati si nu a prezentat documente in care sa ateste achizitii de produse sau servicii de la unitati protejate autorizate , pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in contul contributiei |
| |
1 |
|
| Contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |