|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
10 |
|
  | accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
   | accesorii pentru debite neachitate la termen |
|  |
1 |
|
  | aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
5 |
|
   | aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
|  |
5 |
|
  | aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
3 |
|
   | aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
|  |
2 |
|
  | aferente unor debite achitate in termen |
| |
4 |
|
   | aferente unor debite declarate de contribuabil |
|  |
97 |
|
  | aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
   | baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintata |
|  |
3 |
|
  | calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
|  |
1 |
|
  | calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
1 |
|
   | calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
|  |
7 |
|
  | calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
1 |
|
   | daca accesoriile sunt datorate, in conditiile in care documentul prin care a fost individualizata obligatia principala , asa cum este precizat in decizia de calcul accesorii nu a fost emis de societate, iar din cuprinsul actului contestat nu se poate stabili situatia de fapt care a generat calculul de accesorii |
|  |
1 |
|
  | daca decizia de impunere a fost corect intocmita in conditiile in care societatea nu a depus declaratii la nivelul sumei datorate insa a efectuat plati mai mari decat cuantumul declarat |
| |
1 |
|
   | mod de determinare a bazei de calcul |
|  |
3 |
|
  | neplata la termen |
| |
1 |
|
   | stabilirea de accesorii in conditiile in care ulterior emiterii titlului de creanta societatii i-au fost acordate inlesniri la plata |
|  |
2 |
|
  | stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
1 |
|
   | suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
|  |
11 |
|
 | Accize |
| |
19 |
|
|  |
6 |
|
 | Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
|  |
94 |
|
 | Datorie vamala |
| |
17 |
|
|  |
199 |
|
 | Impozit pe profit |
| |
204 |
|
|  |
5 |
|
 | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
780 |
|
|  |
2 |
|
  | actul atacat modificat de organul emitent inaintea emiterii deciziei de solutionare |
| |
21 |
|
   | amenzi, competenta de solutionare |
|  |
1 |
|
  | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
5 |
|
   | autoritate de lucru judecat |
|  |
4 |
|
  | cerea de anulare a actului administrativ fiscal pe motivul nerespectarii procedurii de desfasurare a controlului fiscal |
| |
1 |
|
   | cerere de anulare a unui act emis in procedura de executare silita- competenta de solutionare |
|  |
8 |
|
  | cerere de suspendare a executarii actului administrativ fiscal depusa dupa modificarile cod de procedura fiscala prin care competenta a fost acordata instantei |
| |
3 |
|
   | competenta in stabilirea obligatiilor fiscale |
|  |
2 |
|
  | completarea eronata a titlului de creanta atacat |
| |
6 |
|
   | conditii de nulitate ale actului administrativ fiscal |
|  |
2 |
|
  | consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
8 |
|
   | constatarea necompetentei materiale privind solutionarea contestatiei formulata |
|  |
3 |
|
  | constatarea nulitatii actului administrativ contestat |
| |