| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
10 |
|
| accesorii datorate pentru debite neachitate la scadenta |
| |
1 |
|
| accesorii pentru debite neachitate la termen |
| |
1 |
|
| aferente diferentei de datorie vamala stabilita la controlul ulterior, data de la care acestea se calculeaza |
| |
5 |
|
| aferente obligatiilor fiscale corectate prin declaratii rectificative |
| |
5 |
|
| aferente obligatiilor fiscale declarate prin declaratiile de impozite si taxe |
| |
3 |
|
| aferente taxelor, impozitelor si contributiilor |
| |
2 |
|
| aferente unor debite achitate in termen |
| |
4 |
|
| aferente unor debite declarate de contribuabil |
| |
97 |
|
| aferente unor debite neachitate in termen |
| |
1 |
|
| baza de calcul a accesoriilor a fost desfiintata |
| |
3 |
|
| calcularea de accesorii, masura accesorie in raport cu debitul stabilit suplimentar |
| |
1 |
|
| |
1 |
|
| calculate dupa data depunerii cererii de compensare |
| |
1 |
|
| calculate dupa data deschiderii procedurii de reorganizare judiciara |
| |
7 |
|
| calculul de accesorii aferente unor drepturi vamale |
| |
1 |
|
| daca accesoriile sunt datorate, in conditiile in care documentul prin care a fost individualizata obligatia principala , asa cum este precizat in decizia de calcul accesorii nu a fost emis de societate, iar din cuprinsul actului contestat nu se poate stabili situatia de fapt care a generat calculul de accesorii |
| |
1 |
|
| daca decizia de impunere a fost corect intocmita in conditiile in care societatea nu a depus declaratii la nivelul sumei datorate insa a efectuat plati mai mari decat cuantumul declarat |
| |
1 |
|
| mod de determinare a bazei de calcul |
| |
3 |
|
| neplata la termen |
| |
1 |
|
| stabilirea de accesorii in conditiile in care ulterior emiterii titlului de creanta societatii i-au fost acordate inlesniri la plata |
| |
2 |
|
| stabilite prin acte constatatoare, prescriptia dreptului de a calcula aceste accesorii |
| |
1 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
11 |
|
| Accize |
| |
19 |
|
| |
6 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
12 |
|
| |
94 |
|
| Datorie vamala |
| |
17 |
|
| |
199 |
|
| Impozit pe profit |
| |
204 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
780 |
|
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
355 |
|
| TVA |
| |
9 |
|
| |
1593 |
| TELEORMAN |
| |
3449 |
| |
95 |
| TM |
| |
8 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
10 |
|
| |
36 |
|
| Impozit pe profit |
| |
2 |
|
| |
1 |
|
| dacă în mod corect organele de verificare fiscală au calculat obligații fiscale în cuantumul stabilit prin actul administrativ fiscal contestat, în condițiile în care din documentele aflate la dosarul cauzei și raportat la argumentele contestatarei nu rezultă o altă stare de fapt fiscală decât cea constatată de organele de verificare fiscală. |
| |