| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
4 |
|
| controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
2 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| neindeplinire a conditiilor de acordare a facilitatilor vamale in baza Legii nr.133/1999 pentru importul de bunuri destinate dezvotarii activitatii proprii de productie si servicii |
| |
1 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
1 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
1 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |
50 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
3 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
1 |
|
| stabilirea caracterului accizabil pentru produsele finite petroliere obtinute de un operator economic din procesarea unor produse energetice achiitionate pe baza autorizatiei de utilizator final |
| |
24 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
17 |
|
| |
199 |
|
| Impozit pe profit |
| |
204 |
|
| |
5 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
780 |
|
| |
1 |
|
| Redeventa miniera |
| |
5 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
355 |
|
| TVA |
| |
9 |
|
| |
1593 |
| TELEORMAN |
| |
3449 |
| |
95 |
| TM |
| |
8 |
|
| |
1 |
|
| Alte Categorii |
| |
10 |
|
| |
36 |
|
| Impozit pe profit |
| |
3 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
3 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
3 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
4 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitii combustibil |
| |
2 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitiilor de bunuri si servicii |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente pierderilor din creante |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând “cheltuieli cu diferenţa de preţ marfă declasată”pot fi deductibile fiscal, în condiţiile în care nu se prezintă documentul justificativ în baza căruia au fost înregistrate |
| |
2 |
|
| cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
3 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi au stabilit că aceste cheltuieli sunt nedeductibile in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
1 |
|
| dacã se poate pronunta asupra cuantumului majorãrilor de întârziere aferente impozitului pe profit datorat bugetului de stat |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza obligatiile fiscale stabilite prin decizia de impunere, in conditiile in care prin contestatia formulata societatea nu aduce argumente de fapt si de drept, care sa combata si sa inlature constatările organelor de inspectie fiscala |
| |