|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | contestatie la executare - organul de solutionare investit prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila |
| |
16 |
|
|  |
2 |
|
  | contestatie nestampilata |
| |
3 |
|
   | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
|  |
11 |
|
  | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
   | contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
|  |
5 |
|
  | declinare de competenta |
| |
3 |
|
   | desfiintarea deciziei de impunere |
|  |
1 |
|
  | emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
2 |
|
   | inreruperea termenului de prescriptie |
|  |
2 |
|
  | intreruperea termenului de prescriptie |
| |
4 |
|
   | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
|  |
1 |
|
  | prescriptia dreptului organelor fiscale de a calccula accesorii aferente obligatiilor pentru care societatea a solicitat aplicarea facilitatilor |
| |
11 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
6 |
|
  | renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
   | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
|  |
1 |
|
  | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
2 |
|
  | stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
   | suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
|  |
2 |
|
  | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
30 |
|
   | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
|  |
1 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
40 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
9 |
|
  | suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
|  |
20 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
719 |
|
|  |
1 |
|
 | Zone defavorizate |
| |
95 |
|  |
1156 |
 | TULCEA |
| |
345 |
|
|  |
21 |
|
 | Accize |
| |
4 |
|
|  |
135 |
|
 | Contributii sociale |
| |
1 |
|
   | aferente primelor de vacanta |
|  |
1 |
|
  | aferente veniturilor realizate de persoane incadrate in baza unor contracte de munca care nu au fost inregistrate la Camera de munca |
| |
1 |
|
   | calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
|  |
1 |
|
  | CAS - recalcularea contributiei de asigurari sociale in functie de incadrarea salariatilor in categoriile de munca |
| |
32 |
|
|  |
34 |
|
  | CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
17 |
|
   | contributia angajatorilor la varsaminte de la persoane juridice pentru persoane cu handicap nemcadrate stabilita suplimentar |
|  |
7 |
|
  | contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |
27 |
|
   | contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
|  |
9 |
|
  | contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |