|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | contestatie la executare - organul de solutionare investit prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila |
| |
16 |
|
|  |
2 |
|
  | contestatie nestampilata |
| |
3 |
|
   | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
|  |
11 |
|
  | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
1 |
|
   | contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
|  |
5 |
|
  | declinare de competenta |
| |
3 |
|
   | desfiintarea deciziei de impunere |
|  |
1 |
|
  | emiterea eronata a titlului de creanta |
| |
2 |
|
   | inreruperea termenului de prescriptie |
|  |
2 |
|
  | intreruperea termenului de prescriptie |
| |
4 |
|
   | neanalizarea de catre organele de inspectie fiscala a documentelor prezentate de societate |
|  |
1 |
|
  | prescriptia dreptului organelor fiscale de a calccula accesorii aferente obligatiilor pentru care societatea a solicitat aplicarea facilitatilor |
| |
11 |
|
   | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
|  |
6 |
|
  | renuntare la contestatie |
| |
2 |
|
   | respingerea contestatiei ca fiind fara obiect |
|  |
1 |
|
  | reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
3 |
|
   | solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
|  |
2 |
|
  | stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
1 |
|
   | suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
|  |
2 |
|
  | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
30 |
|
   | suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
|  |
1 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
40 |
|
   | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
|  |
9 |
|
  | suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
4 |
|
|  |
20 |
|
 | Regimuri vamale suspensive |
| |
719 |
|
|  |
1 |
|
 | Zone defavorizate |
| |
95 |
|  |
1156 |
 | TULCEA |
| |
345 |
|
|  |
21 |
|
 | Accize |
| |
4 |
|
|  |
135 |
|
 | Contributii sociale |
| |
11 |
|
|  |
1 |
|
  | accesorii aferente datoriei vamale |
| |
1 |
|
   | calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
|  |
1 |
|
  | daca pentru marfurile importate societatea poate beneficia de scutire de taxe vamale si TVA in conditiile in care nu probeaza indeplinirea cerintelor prevazute de actele normative incidente in materie referitoare la scutirile solicitate |
| |
1 |
|
   | facilitati vamale la importul de bunuri introduse in tara de societatile de leasing |
|  |
3 |
|
  | incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
   | incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
|  |
1 |
|
  | produs energetic scos din antrepozit vamal ca urmare a livrarii drept combustibil pentru nave |
| |
1 |
|
   | raspundere solidara a comisionarului vamal |
|  |
1 |
|
  | schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |