| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| incheierea unui regim de admitere temporara inceput inainte de aderare, in conditiile in care marfurile plasate sub acest regim sunt de origine necomunitara |
| |
1 |
|
| majorari de intarziere calculate pentru perioada anterioara comunicarii actului prin care au fost individualizate diferente de taxe vamale |
| |
3 |
|
| modul de inchidere a unui regim vamal succesiv, inceput inainte de data aderarii si inchis dupa data aderarii Romaniei la U.E. |
| |
3 |
|
| neincluderea in baza de impozitare a TVA la importul de bunuri a cheltuielilor de transport pe parcurs intern, pana la primul loc de destinatie a marfurilor |
| |
3 |
|
| neindeplinire a conditiilor de acordare a facilitatilor vamale in baza Legii nr.133/1999 pentru importul de bunuri destinate dezvotarii activitatii proprii de productie si servicii |
| |
11 |
|
| raspundere solidara a comisionarului vamal |
| |
1 |
|
| reanalizarea situatiei de fapt ca urmare a obtinerii de catre contestatoare a unor documente despre care organele de cercetare penala au constatat ca sunt incidente spetei sub aspectul acordarii regimului vamal solicitat |
| |
14 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
5 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |
112 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| schimbarea destinatiei bunurilor importate in scutire de la plata taxelor vamale, in baza Legii nr.133/1999 |
| |
72 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
2 |
|
| stingerea datoriei vamale urmare distrugerii sau pierderii, datorita fortei majore sau cazului fortuit |
| |
6 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
239 |
|
| |
433 |
|
| Impozit pe venit |
| |
17 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
3 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
3 |
|
| |
319 |
|
| Procedura |
| |
4 |
|
| |
20 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
719 |
|
| |
1 |
|
| Zone defavorizate |
| |
95 |
| |
8 |
|
| Accesorii |
| |
1 |
|
| |
10 |
|
| Contributii sociale |
| |
36 |
|
| |
3 |
|
| accesorii aferente impozitului pe profit |
| |
1 |
|
| ajustarea veniturilor şi cheltuielilor ca urmare a analizării tranzacţiilor dintre persoane afiliate |
| |
3 |
|
| cheltuieli cu prestari de servicii pentru care nu rezulta daca au fost efectiv prestate |
| |
3 |
|
| cheltuieli inregistrate in baza unor documente ce nu indeplinesc calitatea de document justificativ potrivit Legii contabilitatii |
| |
4 |
|
| cheltuieli nedeductibile stabilite de organele de inspecţie fiscală în condiţiile societatea prin contestaţie, nu aduce niciun argument în susţinerea acestor sume |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitii combustibil |
| |
2 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente achizitiilor de bunuri si servicii |
| |
1 |
|
| Cheltuieli și TVA aferente pierderilor din creante |
| |
1 |
|
| cheltuielile reprezentând “cheltuieli cu diferenţa de preţ marfă declasată”pot fi deductibile fiscal, în condiţiile în care nu se prezintă documentul justificativ în baza căruia au fost înregistrate |
| |
2 |
|
| cu privire la deductibilitatea cheltuielilor în condiţiile în care societatea nu a prezentat documente din care să rezulte că achiziţiile au fost efectuate în scopul realizării activităţii economice |
| |
2 |
|
| daca cheltuielile sunt deductibile la calculul profitului impozabil, in conditiile in care societatea nu face dovada ca aceste cheltuieli au condus la realizarea de venituri impozabile |
| |
1 |
|
| daca in mod legal au procedat la majorarea bazei de calcul a impozitului pe profit, in conditiile in care acestea au procedat la reincadrarea tranzactiilor in cauza |
| |
3 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala au reîncadrat operaţiunile de achiziţii de bunuri şi au stabilit că aceste cheltuieli sunt nedeductibile in conditiile in care documentele si argumentele prezentate in sustinerea contestatiei nu sunt de natura sa modifice constatarile din raportul de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca organele de inspectie fiscala au respectat prevederile legale privind intocmirea Raportului de inspectie fiscala privind obligatiile fiscale suplimentare de plata stabilite de inspectia fiscala, contestat |
| |
1 |
|
| dacã se poate pronunta asupra cuantumului majorãrilor de întârziere aferente impozitului pe profit datorat bugetului de stat |
| |