| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
| |
1 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferentă operaţiunilor pentru care nu se justifica scutirea |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
2 |
|
| contestatarul nu aduce nicio motivaţie în susţinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat drept de deducere pentru TVA aferenta serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori, in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca respectivele servicii sunt aferente operatiunilor taxabile, prezentand documente in sustinerea cauzei |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta cu privire la deductibilitatea cheltuielilor si a dreptului de deducere a TVA in conditiile in care din constatari nu rezulta natura operatiunilor |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunţa asupra acestor capete de cerere în condiţiile în care prin contestaţie societatea nu aduce niciun fel de motivaţie |
| |
1 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ, respective nu contin toate informatiile prevazute de lege sau corectarea informatiilor s-a efectuat fara respectarea procedurilor legale |
| |
1 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi fiscale care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| daca societatea are drept de deducere TVA aferenta prestarilor de servicii, in conditiile in care din documente rezulta ca acestea nu sunt destinate realizarii de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza aceasta suma in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1156 |
| TULCEA |
| |
1317 |
| |
193 |
|
| Accesorii |
| |
13 |
|
| |
57 |
|
| Alte Categorii |
| |
4 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
17 |
|
| Contributii sociale |
| |
1 |
|
| accesorii impozit pe salarii - modul de calcul |
| |
3 |
|
| aferente veniturilor realizate de persoane incadrate in baza unor contracte de munca care nu au fost inregistrate la Camera de munca |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de reprezentantii in Consiliul de administratie (care sunt si angajati ai societatii) |
| |
4 |
|
| CAS mod de calcul |
| |
1 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
2 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
1 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la fondul privind protectia sociala si incadrarea in munca a persoanelor cu handicap - neachitarea contributiei, in conditiile in care societatea avea cel putin 50 de angajati si nu a prezentat documente in care sa ateste achizitii de produse sau servicii de la unitati protejate autorizate , pe baza de parteneriat, in suma echivalenta cu suma datorata la bugetul de stat in contul contributiei |
| |
1 |
|
| contributii calculate pentru sume platite angajatilor in strainatate cu titlu de diurna sau/si indemnizatii de detasare care se incadreaza in categoria veniturilor din salarii in conditiile in care criteriul in baza caruia au fost acordate il reprezinta productivitatea muncii |
| |
1 |
|
| natura contractului de angajare |
| |
54 |
|
| Datorie vamala |
| |
10 |
|
| |
210 |
|
| Impozit pe profit |
| |
99 |
|
| |
3 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
365 |
|
| |
2 |
|
| Redeventa miniera |
| |
3 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
285 |
|
| TVA |
| |