| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
3 |
|
| aferenta cheltuielilor nedeductibile din punct de vedere fiscal |
| |
1 |
|
| ajustare TVA, in conditiile in care nu au fost prezentate documente din care sa rezulte faptul ca deteriorarile au avut cauze fizice si/sau naturale, neimputabile, de natura bunurilor expirate/alterate sau degradate fizic |
| |
2 |
|
| ajustarea tva aferenta unei achizitii in conditiile in care aceasta nu a fost utilizata pentru realizarea de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| aplicarea masurilor de simplificare, respectiv taxare inversa |
| |
1 |
|
| cheltuieli pentru care s-a efectuat reîncadrarea tranzacţiilor |
| |
1 |
|
| colectarea TVA aferenta depasirii limitelor cheltuielilor de protocol |
| |
2 |
|
| colectarea TVA aferentă operaţiunilor pentru care nu se justifica scutirea |
| |
1 |
|
| colectarea TVA pentru operatiuni pentru care nu se face dovada ca sunt scutite |
| |
2 |
|
| contestatarul nu aduce nicio motivaţie în susţinerea cauzei |
| |
1 |
|
| daca datorează taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în condiţiile în care argumentele şi documentele depuse de societate în susţinerea contestaţiei nu sunt de natură să modifice constatările organelor de inspecţie fiscală |
| |
1 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat drept de deducere pentru TVA aferenta serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori, in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca respectivele servicii sunt aferente operatiunilor taxabile, prezentand documente in sustinerea cauzei |
| |
2 |
|
| daca in mod legal organele de inspectie fiscala nu au acordat dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata serviciilor efectuate si facturate de diversi furnizori in conditiile in care societatea contestatoare sustine ca aceste servicii sunt aferente operatiunlor sale taxabile prezentand documente in sustinerea cauzei, iar din raportul de inspectie fiscala nu rezulta daca acestea au fost avute in vedere de organele de inspectie fiscala |
| |
1 |
|
| daca organul de solutionare se poate pronunta cu privire la deductibilitatea cheltuielilor si a dreptului de deducere a TVA in conditiile in care din constatari nu rezulta natura operatiunilor |
| |
1 |
|
| daca se poate pronunţa asupra acestor capete de cerere în condiţiile în care prin contestaţie societatea nu aduce niciun fel de motivaţie |
| |
1 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi care nu indeplinesc calitatea de document justificativ, respective nu contin toate informatiile prevazute de lege sau corectarea informatiilor s-a efectuat fara respectarea procedurilor legale |
| |
1 |
|
| daca societatea are drept de deducere pentru TVA evidentiata in facturi fiscale care nu indeplinesc calitatea de document justificativ |
| |
1 |
|
| daca societatea are drept de deducere TVA aferenta prestarilor de servicii, in conditiile in care din documente rezulta ca acestea nu sunt destinate realizarii de operatiuni taxabile |
| |
1 |
|
| daca societatea datoreaza aceasta suma in conditiile in care prin contestatia formulata aceasta nu aduce nicio motivatie in sustinerea acestui capat de cerere |
| |
1156 |
| TULCEA |
| |
1317 |
| |
1715 |
| VASLUI |
| |
43 |
|
| |
9 |
|
| Accize |
| |
342 |
|
| |
47 |
|
| Contributii sociale |
| |
24 |
|
| |
32 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
314 |
|
| |
81 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| aferent veniturilor realizate de agentii de asigurari pe baza de contract de comision |
| |
4 |
|
| deducerea din venitul anual global a cheltuielilor pentru reabilitarea locuintei |
| |
1 |
|
| |
24 |
|
| deductibilitatea cheltuielilor |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | HG1066/99A16
HG54/03A10
HG54/03A16
OG7/01A10
OG7/01A16
OG73/99A10
OG92R/03A115
OG92R/03A116 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571R/03
HG44/04 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A175
OG92R/03A179
OG92R/03A177
OG92R/03A186
OG92R/03A115
OG92R/03A116
OG92R/03A43
OG92R/03A84
OG92R/03A107
LG571/03A49
HG44/04PT52 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A176
OG92R/03A186
OG92R/03A175
OG92R/03A177
OG92R/03A179
OG7/01A10
OMFP215/00
OMF215/00A14
OMF215/00A15
OMFP215/00PT13
OMFP215/00PT14
OMFP215/00PT15
OMFP58/03A14
OMFP58/03A15
LG571/03A49
HG44/04PT54.1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A179 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A216 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A48
LG571/03A24
LG571/03A145
HG44/04PT51
OPANAF519/05PT12.1
OG92R/03A65
OG92R/03A119
OG92R/03A120
OG92R/03A216 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A48
HG44/04
HG831/97 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A48 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OPANAF519/05PT12.1
OG92R/03A216 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03A43
OG92R/03A216
OG92R/03A47
HG1050/04
HG1050/04A107.1 | |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A48
HG44/04
OG92R/03A82
OG92R/03A206 | |