| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
2 |
|
| nedepunerea contestatiei la organul emitent al actului atacat |
| |
4 |
|
| neprezentarea de catre organele de inspectie fiscala a starii de fapt si de drept |
| |
1 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin alte acte administrative fiscale |
| |
5 |
|
| obligatii bugetare stabilite prin raport de inspectie fiscala si nu prin decizie de impunere |
| |
6 |
|
| prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
15 |
|
| prin decizie se poate desfiinta total sau partial actul administrativ atacat, situatie în care urmeaza sa se încheie un nou act administrativ fiscal care va avea în vedere strict considerentele deciziei de solutionare |
| |
8 |
|
| renuntare la contestatie |
| |
11 |
|
| retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
8 |
|
| reverificarea unui contribuabil pentru aceleasi obligatii bugetare si aceeasi perioada |
| |
5 |
|
| solutionarea cauzei depinde in tot sau in parte de existenta sau inexistenta unui drept care face obiectul unei alte judecati |
| |
1 |
|
| soluţionarea pe fond a cauzei în condiţiile în care Garda Financiară a sesizat organele de urmărire şi cercetare penală cu privire la aspectele constatate, în vederea stabilirii existenţei sau inexistenţei elementelor constitutive ale săvârşirii infracţiunilor prevăzute de art.9 lit.c) din Legea nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale |
| |
4 |
|
| stabilirea calitatii de titlu de creanta |
| |
5 |
|
| stabilirea de obligatii de plata pe o perioada prescrisa |
| |
3 |
|
| suma contestata nu a fost individualizata ca obligatie de plata prin titlul de creanta |
| |
3 |
|
| sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
| |
9 |
|
| suspendarea executarii actului administrativ fiscal atacat |
| |
5 |
|
| suspendarea solutionarii cauzei pentru exixtenta unui drept supus altei judecati |
| |
1 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei in conditiile in care solutionarea cauzei depinde de existenta sau inexistenta unui drept ce face obiectul altei judecati |
| |
37 |
|
| suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
2 |
|
| suspendarea solutionarii la cererea contribuabilului |
| |
2 |
|
| Redeventa miniera |
| |
3 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
285 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| |
1715 |
| VASLUI |
| |
43 |
|
| |
9 |
|
| Accize |
| |
342 |
|
| |
47 |
|
| Contributii sociale |
| |
5 |
|
| accesorii CAS, CASS, fond de somaj - anularea deciziei de impunere in vederea emiterii deciziei privind accesorii de plata |
| |
1 |
|
| accesorii impozit pe salarii - modul de calcul |
| |
1 |
|
| aferente veniturilor realizate de persoane incadrate in baza unor contracte de munca care nu au fost inregistrate la Camera de munca |
| |
3 |
|
| calcularea contributiilor sociale in functie de calificarea corecta a naturii relatiilor contractuale, respectiv raporturi de munca sau civile de prestari servicii |
| |
4 |
|
| |
4 |
|
| CASS -diferente de constituit in contabilitate |
| |
3 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - cine are obligatia de a face dovada refuzului de a angaja persoane cu handicap |
| |
4 |
|
| contributia la Fondul de solidaritate sociala pentru persoanele cu handicap - obligatia societatii de a solicita trimestrial repartizarea de persoane cu handicap |
| |
6 |
|
| contributia la fondul de somaj - baza de calcul |
| |
5 |
|
| contributia la fondul pentru accidente de munca si boli profesionale - baza de calcul |
| |
5 |
|
| contributia la Fondul pentru asigurari sociale de sanatate - mod de calcul |
| |
1 |
|
| contributia la Fondul pentru sustinerea invatamantului de stat - baza de calcul |
| |
1 |
|
| contributii aferente avanajelor in natura acordate salariatilor |
| |
1 |
|
| C.A.S.S. asupra venitului realizat de membrii unei asociatii familiale |
| |
1 |
|
| mod de calcul |
| |