| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| aplicarea de catre organul vamal a unui temei legal corespunzator regimului vamal suspensiv, atunci cand societatea este titulara unui regim vamal definitiv |
| |
2 |
|
| calculul taxei pe valoarea adaugata la valoarea in vama a marfurilor importate |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru diferente cantitative de marfa importata fata de cantitatea efectiv livrata |
| |
1 |
|
| drepturi vamale pentru vehicule introduse in tara in regim de admitere temporara, in conditiile in care regimul suspensiv a fost cesionat unei alte societati comerciale |
| |
2 |
|
| efectele intocmirii de catre organele vamale a deciziei de regularizare cu semnul - |
| |
2 |
|
| incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
| |
1 |
|
| incheierea din oficiu de catre organele vamale a regimului de tranzit |
| |
1 |
|
| recalcularea valorii in vama pentru neindeplinirea conditiilor prevazute pentru operatiunile de leasing |
| |
2 |
|
| regim de admitere temporara - conditii in care pot fi acordat |
| |
3 |
|
| regimul de admitere temporara cu exonerarea totala de la plata taxelor vamale de import - conditii ce trebuie indeplinite pentru ca marfurile sa poata beneficia de acest regim |
| |
3 |
|
| retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
1 |
|
| stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
| |
32 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
314 |
|
| |
81 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| Inlesniri la plata |
| |
452 |
|
| |
367 |
|
| TVA |
| |
2 |
|
| |
540 |
| VRANCEA |
| |
11 |
|
| |
1 |
|
| Accize |
| |
109 |
|
| |
6 |
|
| Contributii sociale |
| |
11 |
|
| |
2 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
23 |
|
| |
33 |
|
| Impozit pe venit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
302 |
|
| Procedura |
| |
3 |
|
| aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
| |
1 |
|
| cerere de suspendare a executarii actului administrativ fiscal depusa dupa modificarile cod de procedura fiscala prin care competenta a fost acordata instantei |
| |
2 |
|
| consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
| |
3 |
|
| contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
83 |
|
| contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
10 |
|
| contestatie fara obiect |
| |
2 |
|
| contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
11 |
|
| contestatie nemotivata |
| |
5 |
|
| contestatie prematur formulata |
| |
99 |
|
| contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
| |
3 |
|
| contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
12 |
|
| contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
| |
1 |
|
| dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei impotriva celor doua acte administrative fiscale, în condiţiile în care societatea nu a respectat termenul legal de exercitare a căii administrative de atac |
| |
2 |
|
| debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
| |