|  | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
  | anularea scutirii de la plata datoriei vamale pentru bunurile importate in baza prevederilor art.69 lit.a), b), c) si d) si ale art.82 alin.(1) din Ordonanta Guvernului nr.59/2003 |
| |
2 |
|
   | calculul TVA la valoarea in vama a marfurilor importate  |
|  |
1 |
|
  | controlul ulterior al declaratiilor in conditile pentru efectuarea unui nou control ulterior |
| |
1 |
|
   | incadrarea marfurilor importate in tariful vamal de import al Romaniei |
|  |
3 |
|
  | retragerea preferintelor tarifare initial acordate |
| |
3 |
|
   | stabilirea valorii in vama a marfurilor importate |
|  |
2 |
|
 | Impozit pe dividende |
| |
23 |
|
|  |
33 |
|
 | Impozit pe venit |
| |
1 |
|
  | Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri)  |
|  |
302 |
|
 | Procedura |
| |
3 |
|
   | aplicarea eronata a actelor normative in vigoare |
|  |
1 |
|
  | cerere de suspendare a executarii actului administrativ fiscal depusa dupa modificarile cod de procedura fiscala prin care competenta a fost acordata instantei |
| |
2 |
|
   | consecintele invocarii gresite a temeiului de drept pe baza caruia s-au stabilit diferente de impozite si taxe |
|  |
3 |
|
  | contestatia indreptata impotriva raportului de inspectie fiscala |
| |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571R/03 |  |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03 |  |
 |  |  | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | OG92R/03 |  |
83 |
|
  | contestatie depusa in afara termenului legal |
| |
10 |
|
|  |
2 |
|
  | contestatie formulata de o persoana fara calitate procesuala |
| |
11 |
|
|  |
5 |
|
  | contestatie prematur formulata |
| |
99 |
|
   | contestatii a caror motivare nu este dovedita cu acte justificative care sa ateste starea de fapt, sustinuta sau afirmata de petenti |
|  |
3 |
|
  | contestatii care, din punct de vedere legal, nu pot forma obiectul caii de atac administrative |
| |
12 |
|
   | contestatoarea nu aduce argumente in sustinerea cauzei |
|  |
1 |
|
  | dacă se poate investi cu soluţionarea pe fond a contestaţiei impotriva celor doua acte administrative fiscale, în condiţiile în care societatea nu a respectat termenul legal de exercitare a căii administrative de atac |
| |
2 |
|
   | debite pentru care instanta penala investita cu solutionarea laturii civile s-a pronuntat in sensul datorarii lor |
|  |
1 |
|
  | debite pentru care instanta penala s-a pronuntat pe latura civila, prin decizie penala definitiva, in sensul recuperarii in cursul urmarii penale a prejudiciului |
| |
7 |
|
   | desfiintarea deciziei de impunere |
|  |
4 |
|
  | desfiintarea deciziei de impunere intrucat din actul administrativ nu rezulta situatia de fapt |
| |
2 |
|
   | efectele unei hotarari definitive si irevocabile asupra unor obligatii de plata care sunt in stransa legatura cu cauza solutionata de instanta |
|  |
2 |
|
  | masuri stabilite de organele de control ce nu au la baza constatari proprii |
| |
2 |
|
   | nemotivata, în situatia în care contestatorul nu prezinta argumente de fapt si de drept în sustinerea contestatiei sau argumentele aduse nu sunt incidente cauzei supuse solutionarii |
|  |
16 |
|
  | prezentarea de probe noi in sustinerea contestatiei |
| |
8 |
|
|  |
9 |
|
  | retinerea gresita a starii de fapt in decizia de impunere precum si incadrarea eronata in temeiul de drept |
| |
1 |
|
   | sume contestate care nu au fost individualizate ca obligatie de plata prin actul atacat |
|  |
13 |
|
  | suspendarea solutionarii contestatiei pana la finalizarea laturii penale |
| |
41 |
|
|  |
80702 |
|  |