| | Materia | Organul Constatator | Acte Normative | |
1 |
|
| conform principiului "accesorium sequitur principale" |
| |
1 |
|
| confuzie termenul de plata cu termenul de scadenţă |
| |
1 |
|
| corectarea erorilor materiale din decontul de tva |
| |
1 |
|
| daca se datoreaza accesoriile stabilite in conditiile depunerii declaratiilor rectificative ca urmare a punerii in executare a sentintelor judecatoresti referitoare la achitarea drepturilor salariale |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate prin actul administrativ fiscal contestat sunt legal datorate în condiţiile în care acestea au rezultat în urma operării în evidenţa fiscală a unor decizii de compensare, comunicate şi necontestate de societate |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile calculate sunt legal datorate şi în cuantumul stabilit de organele fiscale în condiţiile în care plata obligaţiilor fiscale pentru care au fost calculate accesoriile a fost efectuată cu întârziere |
| |
1 |
|
| dacă accesoriile sunt datorate de societatea contestatoare bugetului de stat in conditiile in care s-a stabilit că datorează obligaţiile fiscale principale, iar prin contestaţie nu se invocă calculul greşit al acestora |
| |
1 |
|
| dacă datorează accesorii în condiţiile în care plăţile efectuate de acestea au stins obligaţii de plată restante existente în evidenţa pe plătitor |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile contestate sunt datorate în condiţiile în care organele fiscale au emis Decizia de anulare a obligaţiilor fiscale prin care au fost anulate obligaţiile stabilite prin decizia de impunere contestată |
| |
1 |
|
| dacă obligaţiile fiscale suplimentare stabilite prin decizia de calcul accesorii contestată în condiţiile în care la emiterea noului act administrativ fiscal nu au fost respectate considerentele deciziei de soluţionare a contestaţiei, fiind emis un nou act administrativ fiscal care vizează o perioadă mai mare şi cu obligaţii fiscale în cuantum mai mare faţă de cele din actul administrativ fiscal iniţial care a fost contestat şi pentru care organul de soluţionare a contestaţiilor s-a pronunţat prin decizie care este definitivă în sistemul căilor administrative de atac |
| |
1 |
|
| legalitatea obligării contestatoarei la plata accesoriilor stabilite prin Decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii în condiţiile în care baza de calcul a acestor accesorii a fost stabilită în urma operării unor note de compensare pe care societatea nu a înţeles să le conteste |
| |
1 |
|
| principiului de drept „accesorium sequitur principale |
| |
9 |
|
| Accize |
| |
1 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
2 |
|
| Contributii sociale |
| |
11 |
|
| |
22 |
|
| Impozit pe profit |
| |
1 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
53 |
|
| Procedura |
| |
6 |
|
| Regimuri vamale suspensive |
| |
42 |
|
| TVA |
| |
8810 |
| Directia Generala de Solutionare a Contestatiilor |
| |
1038 |
|
| Accesorii |
| |
209 |
|
| |
88 |
|
| Alte Categorii |
| |
7 |
|
| Colectarea creantelor bugetare |
| |
151 |
|
| Contributii sociale |
| |
556 |
|
| |
27 |
|
| Impozit pe dividende |
| |
1547 |
|
| |
223 |
|
| Impozit pe venit |
| |
111 |
|
| Impozit pe venitul nerezidentilor (conventii de evitare a dublei impuneri) |
| |
1 |
|
| aferent contractelor de leasing extern fara sa se analizeze daca este prescrisa |
| |
1 |
|
| aferent vanzarilor cu amanuntul in conditiile in care nu au fost inregistrate toate rapoartele fiscale de inchidere zilnica ale aparatelor de marcat electronice fiscale |
| |
1 |
|
| aferente conventiei de evitare a dublei impuneri, in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit datorat |
| |
1 |
|
| aferente impozitului pe veniturile nerezidentilor nedeclarat si nevirat corect pe luna curenta ca urmare a regularizarilor efectuate de societatea contestatoare prin incalcarea prevederilor legale in vigoare referitoare la corectarea erorilor privind declararea si virarea impozitelor, prin diminuarea diferentei de impozit declarat si virat suplimentar in lunile anterioare |
| |
3 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in cazul in care platitorul de venit la extern suporta el insusi impozitul pe venit |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care nu s-a analizat natura veniturilor platite la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri in conditiile in care pentru venituri de natura comisioanelor |
| |
1 |
|
| aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri incheiata de Romania cu Germania in ceea ce priveste veniturile de natura salariala realizate de persoane fizice romane pe teritoriul german |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condiţiile în care societatea nu a reţinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiei de evitare a dublei impuneri, în condițiile în care societatea nu a reșinut la sursă impozitul pe venit datorat de nerezidenţi |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea depune în susţinerea contestaţiei traducerea legalizată a certificatelor de rezidenţă fiscală valabile pentru perioada în care au fost efectuate plăţile la extern |
| |
1 |
|
| aplicarea prevederilor convenţiilor de evitare a dublei impuneri încheiate de România cu statele de rezidenţă ale beneficiarilor de venit, în condiţiile în care societatea societatea nu a dovedit cu documente că sunt îndeplinite cerinţele pentru recunoaşterea rezidenţei persoanelor juridice în perioada derulării plăţilor la extern |
| |
| | | Organe de inspectie fiscala din cadrul MFP si ANAF | LG571/03A118L2
LG571/03A19L1
LG571/03A21L1
LG571/03A21L4lf)
LG571/03A21L4lm)
OG92R/03A206L1lc)ld)
HG44/04PT12
HG44/04PT48
HG44/04PT27
LG571/03A145L2la)
LG571/03A146L1la) | |